خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بسکتبال NBA امروز 26 دی 1401

پخش زنده بسکتبال NBA امروز 26 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. امشب سه بازی مهم در این رقابت‌ها برگزار می‌شود.

امشب و در جریان رقابت‌های بسکتبال NBA در مرحله مقدماتی، 3 بازی مهم برگزار می‌شود. برای تماشای پخش زنده بسکتبال NBA 26 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک‌های مربوط در ادامه استفاده کنید:

پخش زنده لس آنجلس لیکرز و فیلادلفیا 26 دی 1401

پخش زنده کلیولند و نیواورلئان 26 دی 1401

پخش زنده واشنگتن و گلدن استیت 26 دی 1401

پخش زنده بسکتبال NBA امروز 26 دی 1401

رقابت‌های بسکتبال NBA در دو کنفرانس (همایش) شرق و غرب برگزار می‌شود. (NBA) در حال حاضر با شرکت ۲۹ تیم از آمریکا و یک تیم از کانادا برگزار می‌شود.

ابتدا هر تیم با 4 تیم دیگر منطقه خود 4 بازی و سپس 4 بازی با 6 تیم دیگر از کنفرانس خود انجام می‌دهد، و سپس 3 بازی با 4 تیم باقی‌مانده کنفرانس انجام می‌دهد (در مجموع 52 بازی) . پس از انجام مسابقات با تمام تیم های کنفرانس ، هر تیم با تمامی تیم های کنفرانس دیگر 2 بازی انجام می دهد (30 بازی).

با انجام کامل این 82 بازی در هر کنفرانس از 15 تیم موجود 8 تیم وارد مرحله پلی آف شده تا برای قهرمانی رقابت کنند . نحوه تعیین تیم ها هم به این صورت است که تیم اول کنفرانس با تیم هشتم ، تیم دوم با تیم هفتم و … مسابقه می دهد و در کنفرانس مقابل نیز همین ساختار انجام می شود .

نحوه صعود در مرحله پلی آف به این صورت است که بین دو تیم اولین تیمی که به 4 برد برسد به مرحله بعدی صعود می‌کند و در نهایت قهرمانان هر کنفرانس مشخص شده و آنها نیز به همین صورت ( 4 برد از 7 بازی ) با همدیگر مسابقه می‌دهند تا قهرمان nba مشخص شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا