خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و اورتون 24 بهمن 1401

پخش زنده لیورپول و اورتون 24 بهمن 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در هفته 23ام لیگ برتر انگلیس رویارو خواهند شد.

تیم‌های لیورپول و اورتون، امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران و در حساس‌ترین بازی این هفته لیگ برتر و در دربی مرسی‌ساید در آنفیلد به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و اورتون 24 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و اورتون 24 بهمن 1401

پخش زنده لیورپول و اورتون 24 بهمن 1401

لیورپول بحران زده یورگن کلوپ که در بد بودن با وجود ستارگان پرشمار با چلسی گراهام پاتر در رقابت سختی است، این روزها برنده جدال بدتر بودن شده و با 29 امتیاز در جایگاه دهم جدول جای گرفته است! آنها حال در یک بازی حیثیتی و حساس و در دربی تاریخی مرسی‌ساید باید میزبان اورتون شان دایچ باشند که با 18 امتیاز در جایگاه هجدهم جدول رده‌بندی جای گرفته است.

شان دایچ در بازگشت به جزیره نشان داد هنوز مربی خوبی است و اورتون بحران‌زده فرانکی با 5 شکست متوالی را در بازی حساس برابر آرسنال صدرنشین با یک گل در گودیسون پارک به پیروزی رساند!

البته که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر اورتون تنها 2 بار پیروز بوده اما لیورپول 13 بار پیروز شده است. 13 بازی دو تیم هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و اورتون 24 بهمن 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا