خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یادداشت زهرا رهنورد به مناسبت کودتای 28 مرداد

زهرا رهنورد، همسر میرحسین موسوی یادداشتی را به بهانه‌ی سالروز کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ نوشت.

به گزارش انصاف نیوز، خانم رهنورد در این یادداشت با اشاره به آنچه در 28 مرداد32 رخ داد، می‌نویسد: هفتاد سال پیش بیگانگان در ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ فاجعه کودتایی را علیه ملت ایران ترتیب دادند.

او با انتقاد از عملکرد مسئولان کشور، درباره‌ی اقدامات مجلس شورای اسلامی در موضوع حجاب می‌نویسد: در کمیسیون یواشکی مجلس، دور از چشم مردم و صحن علنی، برای زنان شرافتمند و فکور ایران سیاهه‌ی عفت و حجاب تنظیم می‌کنند که بند بند آن سخیف و مضحک و اهانت‌آمیز است.

رهنورد در انتقاد به لایحه حجاب که در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است، نوشت: آنچنان در این سیاهه خط و نشان می‌کشند و عربده‌جویی می‌کنند که مرغ پخته هم می‌خندد و هم می‌گرید.

همسر میرحسین موسوی با انتقاد از برخوردهای صورت‌گرفته، ابراز عقیده می‌کند که «خبرنگاران را به دلیل اعتراض یا خبررسانی صادقانه زندانی می‌کنند و هنرمندان را و کارگردانان را به دلیل هنر متعهدانه و نه هنر خوش‌باشی، ممنوع‌الکار و  ممنوع‌القلم و ممنوع از نمایشگاه و آثار، و بالاخره، دانشگاه را در آغاز سال تحصیلی با انواع تهدیدها از بازگشایی شکوهمند باز می‌دارند»

زهرا رهنورد در پایان مسئولان کشور را به پند گرفتن از «پیامد کودتای 28 مرداد 32» دعوت می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. شماها که می گفتن این ها را در چاه نگهداری می کنند تو شرف آدمهای بی شرف این ضدانقلاب یادداشت را حتمن در چاه نوشته چون که کاغذاش هم خیس شده هم آبکی نوشته …

    9
    7
  2. عجب جماعت مسخره ای ، علیه کودتای انگلیسی ۲۸مرداد ، بیانیه داده ، اون وقت همون انگلیس ، با اشتیاق تمام بیانه اش را در بی بی سی منتشر می کند ؛ از بس که . چپ اند این جماعت مفلوک. لعنت خدا بر هر جماعتی که اسرائیل آنها را سرمایه خود در ایران می داند ، از سرانشان تا رسانه هایشان.

    11
    4
  3. واقعا در طول 44 سال خانم رهنورد چه برنامه ای مشخص ارایه کرده که حداقل دلمون به گفته هات خوش باشه فقط میگه باید اینجور باشه وآنجور خوب منم بلدم ایراد بگیرم
    ولی نمی تونم درست کنم شما وجناب موسوی هم مثل من
    پس بزن کنار !! حداقل ادمهایی که توی همین کشور برای مردم کار می کنند رو حمایت کن چرا تا یک کلمه حرف میزنید امریکا وانگلیس از شما حض می برند حداقل سکوت کنید و سکوتتون هم برای رضای خدا باشه دیگه ؟!!

    6
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا