خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش بازی پاریس سن ژرمن – میلان | لیگ جوانان اروپا و لیگ قهرمانان اروپا

لیگ جوانان اروپا: میلان – پاری سن ژرمن را در لینک زیر ببینید:

https://www.aparatsport.com/m/HRGdf4ceA013A3B

پخش زنده بازی میلان و پاری سن ژرمن را از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ببینید:

https://www.aparatsport.com/m/yz6dddabC96845B

در ایتالیا باید انتظار توهین داشته‌ باشید!

میلان اشکرینیار، مدافع پاری سن ژرمن، در مصاحبه قبل از بازی این تیم مقابل میلان در ورزشگاه سن سیرو، گفت بازیکنان میهمان همیشه در مقابل تیم ایتالیایی باید انتظار رفتار تند تماشاگران را داشته باشند.

در ایتالیا باید انتظار توهین داشته‌ باشید!

به گزارش “ورزش سه”، این مدافع اسلوواک از زمان پیوستن به تیم پاری سن ژرمن از اینتر در تابستان امسال توانسته تا در ترکیب این تیم جا بیفتد و برای عملکرد این فصل توانسته از سایت گل نمره خوب 7.22 دریافت کند. او در آستانه بازی خارج از خانه با میلان در چمپیونزلیگ در کنار لوئیس انریکه برای مصاحبه قبل از بازی انتخاب شده است.

تجربه حضور در پاریس؟
“من از این تجربه جدید در پاریس خوشحالم. در هر جلسه تمرینی، قبل هر مسابقه‌ای اعتماد به نفس پیدا می‌کنم. هنوز چیزهایی برای پیشرفت شخصی و تیمی وجود دارد.”

سبک بازی تیم؟
“من سبک بازی خودم را در این تیم دوست دارم، از داشتن مالکیت توپ، پرسینگ بالا لذت می‌برم. ما همیشه می‌خواهیم مسابقه را کنترل کنیم، این را دوست دارم. ما به صورت انفرادی و تیمی روی بهبود و پیشروی کار می‌کنیم.”

1950486

بازی دشوار فردا؟
“ما خواهان تداوم نتایج خود هستیم. همیشه جای بهتر شدن وجود دارد، اما ما ویژگی‌هایی برای اینکه فردا برتر باشیم داریم.”

توهین ماروتا (رئیس اینتر) بعد از این که تیم را ترک کردید؟
” من اینجا هستم تا در مورد بازی فردا صحبت کنم. ماروتا چیزهایی گفت. من نمی‌خواهم در موردش بحث کنم. من خبر دارم چه اتفاقی افتاده است. اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست، فقط می‌خواهم فردا یک مسابقه خوب داشته باشم. “

توهین‌های احتمالی طرفداران میلان به دوناروما؟
ما همیشه می‌دانیم در ایتالیا می‌توانیم منتظر چه چیزهایی باشیم. دوناروما را نگران نمی‌بینم، او یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان است، او تجربه زیادی دارد. می‌دانم که او روی عملکرد خوب و کمک به تیم تمرکز خواهد کرد. “


طرفداری | در جریان یکی از مهم ترین بازی های هفته چهارم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های میلان و پاری سن ژرمن در استادیوم سن سیرو مقابل هم قرار می گیرند. یکی از جذاب ترین نکات این بازی، حضور دوباره جانلوییجی دوناروما در سن سیرو است. این دروازه بان ایتالیایی قرار است با پیراهن پاری سن ژرمن مقابل تیمی قرار بگیرد که با لباس آن وارد دنیای فوتبال شد. 

هواداران میلان مطابق انتظار ساکت نخواهند نشست. به گزارش گاتزتا، تماشاگران تیم میزبان قصد دارند با دلارهای تقلبی و سوت برای دوناروما پیغام «اینجا کسی نمی خواهد تو را ببیند» ارسال کنند. دوناروما دو فصل قبل پس از پایان قراردادش با میلان، حاضر به تمدید نشد و به پاری سن ژرمن پیوست. دوناروما سال 2017 هم وضعیت مشابهی داشت و در آستانه جدایی قرار داشت، اتفاقی که آن زمان رخ نداد اما حاصل آن فراهم شدن فضا برای عکس تیتر این خبر بود. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا