خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت مدیر شبکه‌ی قرآن از حمید علیمی و اعتراض «انقلابی‌ها»

پس از ممانعت از حضور «حمید علیمی» در برخی از مراسم‌های عزاداری روزهای اخیر مدیر شبکه‌ی قرآن سیما نسبت به این ایجاد ممنوعیت انتقاد و از این مداح حمایت کرد. موضوعی که به مذاق برخی «انقلابی‌ها» خوش نیامده‌است.

به‌گزارش انصاف نیوز، چند روز قبل آقای علیمی که رویکرد منتقدانه‌ای نسبت به عملکرد مسئولان کشور دارد از ایجاد ممنوعیت برای حضور و مداحی‌اش در یک مراسم عزاداری خبر داد. در یک سال گذشته این چندمین بار است که چنین ممنوعیت‌هایی برای او ایجاد می‌شود.

پس از این اتفاق، محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه‌ی قرآن و معارف سیما در صفحه‌ی اینستاگرام خود با انتقاد از این اقدام نوشت: «حمید علیمی نوکر امام حسینه. من با روش انتقادش مخالفم اما از نزدیک می‌شناسمش، عاشق آقا و انقلاب و شهداست. تعطیلی روضه حمید، خیانته آقایان مسئول. به هر کی می‌خواد بربخوره‌. جوونا رو از روضه حمید محروم نکنید. روز قیامت باید جواب پس بدید»

حمایت آقای کشکولی از حمید علیمی با اعتراضاتی از سوی برخی که خود را «انقلابی» می خوانند همراه شد و آنها خواستار عذرخواهی مدیر شبکه‌ی قرآن و برکناری او از سوی مسئولان صداوسیما شدند.

کانال «حوزه انقلابی» در پیامرسان ایتا نوشت: «خطاب به آقای کشکولی؛ باسلام. مداحی که عذرخواهی نکرده و حامی فتنه بوده، شما حامی ایشان شدید، مرد باشید و عذرخواهی کنید. ای کاش در کسوت مدیر شبکه قرآن از یک مداح فتنه‌گر حمایت نمی کردید»

انتهام پیام

بانک صادرات

پیام

  1. سلام یه مطلبی جلوگیری از اجرای برنامه فایده ندارد
    بلکه نقد بیشتر به توئیت های علیمی هست که باید جواب گو باشد که طبق چه معیاری این مطالب را نوشته قاعدتاً ادله دارد!!! بر مبنای اون ادله بحث کرد و رد نمود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا