خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«علی ربیعی به صحبت‌های محصولی درباره‌ی انتخابات ۸۸ جواب تندی داد»

محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دولت اصلاحات درباره‌ی جلسه‌ی ساعاتی قبل رئیس دولت سیزدهم با جمعی از فعالان سیاسی نوشت: جلسه با صحبتهای آقای محصولی که اصرار داشت بهترین انتخابات ۸۸ بوده و فتنه و از این صحبت ها به تشنج کشید. ربیعی جواب تندی به او داد. در همین تشنج نوبت من شد حرف بزنم. گفتم باید قبول کنیم مردم قهرند.

به‌گزارش انصاف نیوز، متن کامل یادداشت تلگرامی آقای ابطحی درباره‌ی این جلسه در پی می‌آید:

جلسه دوساعته ای آقای رییسی با روسای احزاب و فعالان سیاسی داشت. حدود ۵۰ نفر بودند. جلسه ای به این تنوع تا حالا ندیده بودم. خیلی ها حرف زدند.

یک بار هم‌ با صحبتهای آقای محصولی که اصرار داشت بهترین انتخابات ۸۸ بوده و فتنه و از این صحبت ها به تشنج کشید. ربیعی جواب تندی به او داد. در همین تشنج نوبت من شد حرف بزنم. گفتم باید قبول کنیم مردم قهرند. تمام ما هم باهم تلاش کنیم اثری در مشارکت نخواهد داشت. شاید اگر اختیاراتی مثل سیاست خارجی که اثرش در اقتصاد مهمتر ازهمه هست و یا سیاست فضای مجازی و فیلترینگ را اعلام کنید مجلس تصمیم میگیرد، جامعه احساس کند مجلس می تواند موثر باشد.

مجید انصاری و محمد و محسن هاشمی و کواکبیان و مرعشی و نوبخت و جواد امام و علی مطهری و وکیلی و ربیعی و پزشکیان و من از این سو و محصولی و روح الامینی و نظام موسوی و الله کرم و کلی از سیاسیون دیگر حرف زدند.

اقای رییسی به من به شوخی گفت استثنائا این دفعه خوب حرف زدی من هم لازمه بگم استثنائا این دفعه خیلی خوب حرف زد. به خصوص وقتی گفت نظر ما این است که همه تایید شوند مگر آنان که با دلیل جدی و قانونی نمی توانند شرکت کنند. در حقیقت زیر آب عدم احراز صلاحیت را زد.
گرچه این جلسات در واقعیت اجتماعی اثر جدی نخواهد داشت اما برای زدن حرفها به صورت مستقیم خوب بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا