خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعایی درباره‌ی رد صلاحیت به دلیل مذهب!

یک کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم که از حوزه‌ی انتخابیه‌ی تهران ثبت نام کرده، مدعی است که دلیل واقعی رد صلاحیتش اهل سنت بودن او بوده است.

م.م با حضور در دفتر انصاف نیوز می‌گوید که پس از ثبت نام در انتخابات مجلس در هیئت‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اما هیئت نظارت صلاحیت او را رد کرده است.

آقای «م» مدعی است که به شکل غیر رسمی از هیئت نظارت با او تماس گرفته و گفته‌اند که با توجه به اینکه اهل سنت است نباید در تهران کاندیدا می‌شد.

مواردی که به شکل رسمی به عنوان دلایل رد صلاحیت او اعلام شده عدم التزام به نظام اعلام شده است.

این کاندیدای رد صلاحیت شده‌ی انتخابات مجلس با اشاره به نامه‌ای که خطاب به آیت الله اعرافی، عضو فقهای شورای نگهبان نوشته است، گفت: آقای اعرافی نامه را به یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان ارجاع داده است اما ظاهرا به این نامه توجه نشان داده نشده است.

او در پایان خواسته‌ی خود را اینطور مطرح می‌کند که تمایل دارد تا دیداری با اعضای شورای نگهبان داشته باشد که بتواند توضیحات خود را به آنها ارائه کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. اثبات نمیخواد، مگه تو تهران به عنون ام القرای جهان اسلام یه مسجد اهل سنت و یه مکان نماز جمعه و عید قربان و فطر وجود داره؟

      7
      2
  1. در این که به اهل سنت به ویژه در تهران ظلم می شود تردید نداشته باشید بنده خود قربانی اهل سنت بودن و … در یکی از ادارات دولتی در تهران هستم و متاسفانه هیچ کس و هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست. همیشه در ادارات اهل سنت در رده های پایینتر قرار دارند و علیرغم شایستگی و تخصص نسبت به سایر همکاران خود ارتقایی نخواهند داشت و این مساله در تهران کاملا پررنگتر هست که موارد متعددی را شاهد بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا