خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آفتاب آمد دلیل آفتاب!

حسین رفعتی، فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرلر داده‌است، نوشت:

شاید راحت ترین پاسخ به انتقاد جناب شفیعیان آن باشد که در مطالب منتشرشده از طرف سیدمصطفی هم مستتر است:

۱- تا قبل از انتخابات ۱۴۰۰ هنوز روزنه کوچکی وجود داشت که بشود با فرستادن نماینده هایی هرچند دست دوم و سوم به درون حاکمیت حداقل از سقوط کامل کشور و نه نظام! جلوگیری یا سرعت سقوط را کند کرد! مانند انتخاب حسن روحانی و فراکسیون ۱۰۰نفره امید به مجلس!

ولی آن روزنه تنگ از ۱۴۰۰ کاملا بسته شده و انسداد سیاسی کامل شده است به گونه ای که عناصر خودی حاکمیت هم از آن سوراخ تنگ نمی‌توانند عبور کنند! مانند لاریجانی، رفسنجانی، پورمحمدی، مصلحی، علوی، فلاحیان و…!

بنابراین وقتی ورود به عرصه رقابت و انتخاب شدن مطلقا مسدود شده، تمایل به حضور و ثبت نام و تشویق مردم به انتخابات تنها و تنها یک نتیجه دارد و آنهم ظلمشویی و مشروعیت دادن به وضعیت کنونی و فاصله بیشتر با مردم و از دست دادن کامل پایگاه اجتماعی جریان فکری ماست!

۲- وقتی عمل قبیح و بی نتیجه مشارکت در رای دادن فقط نتیجه فوق را دربردارد، انتخابات اخیر که اینک بدرستی نام انتصابات بر آن میگذاریم، تبدیل به یک رفراندوم واقعی راجع به وضعیت کنونی کشور خواهد شد، به‌ویژه آنکه سردمداران اقتدارگرایی به صراحت به این رفراندوم اقرار کرده اند.

۳- وقتی در سنجش هزینه و فایده یک عمل سیاسی، عملی را انتخاب میکنیم که علاوه بر این که فایده دارد حیثیت جناح حفظ میشود و به جبهه مردم نزدیکتر میشویم و در مظالم و تباهی شریک جرم نمی‌شویم، نتیجتا در مانحن فیه هر عقل سلیمی آن روشی را انتخاب میکند که نفع بیشتر و ضرر کمتری دارد.

مصطفی و اکثریت احتمالی ۸۰ درصدی مردم در رفراندم آتی این روش را برگزیده اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. مردمی که این روش را بر گزیده اند مسئولان جمهوری اسلامی نیست ما ترجیح میدیم که کلا برای رو به جلو رفتن تجزیه را ببینیم واضح می گم ازنو از نطر من کار رو به جلو همینه

  2. اصلاح طلبها شرکت کنند یا نکنند از نطر ما ارزشی ندارد معامله روبه جلو از نطر ما در ایران فقط تجزیه و یک سری مراحل دی.ه هست شما نماینده خودتی من های مسئله ی اقتصادی که الگوی اصلاحطلبها اصلا اصولگراها هم هرچی تو گوشتون می خونی انگار نه انگار اتاق بازرگانی هم که مافیاست اصلاحاتچی چون کلا همه نه حاکمیت جلوی اصلاحات البته نه اینکه اسم شما اصلاحطلبها پس اصلاحطلبید اما حرکت روبه جلو فقط تجزیه است که فعلا شما هم نماینده اش نیستید اصلا .

    10
  3. فقط شاید حاضر باشم به حزب خدا تو اصلاح‌طلبان رای بدم همین شاید اونها اگر بایکوت جلو حاکمیت هم کمکم بهشون اعتماد کنه ندا برام محترمه و گرنه رو به جلو همون تجزیه هستش

  4. آقای خاتمی در آخرین نظر مبارک فرمودند که تنها راه، مشارکت در انتخابات است .براندازی نه ممکن است نه مطلوب ،
    آقا جان اگر مردم قصد براندازی نداشته باشند و شرکت در انتخابات نیز بی اثر و بازیچه تلقی می کنند ،چرا باید تنور تمامیت خواهان را گرم کنند.؟
    جناب خاتمی عزیز
    مردم می گویند ما نه براندازی می خواهیم و نه این نوع حکمرانی ،آنها به راه خود و ما هم به راه خودمان تا روزی که خدا قضاوت کند.
    وقتی که عملا مردم لمس می کنند که دیگر مشارکت یا عدم مشارکت برای این حاکمیت علی السویه است و فقط جنبه زینتی دارد.چرا باید هیزم آتش دیگ ظلم و ستم را فراهم کنند.؟

    10
    2
  5. آقا یا خانم د شما می خواهی طوری القا کنی که هرکه از وضعیت موجود ناراضی هست ، تجزیه طلب هست. این هوچی گری ها دیگه نخ نما شده. یکم بیشتر فکرت را به کار بینداز…..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا