خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا نام و نشان آن پاکبان پنهان ماند؟

اجلال قوامی در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز نوشت:

خبر پرت کردن پاکبان جوان از بالای پل نیایش در تهران به ظن اینکه پاکبان بخت برگشته قصد داشته پرچم و بنرهای مربوط به ۲۲ بهمن را از جا بکند بسیار هولناک و غم افزا بود. در ابتدا سایت همشهری آنلاین این خبر را بدون ذکر نام پاکبان منتشر کرد اما بعد از چند ساعت آن را حذف کرد. در این میان خبرهای دیگری از قاتل پاکبان در برخی رسانه ها منتشر شد که تاکنون نه از روابط عمومی شهرداری در این رابطه مطلبی منتشر شد و نه دستگاه قضایی اطلاع رسانی شفافی در این خصوص داشته است.

قتل دلخراش پاکبان به شدت عواطف عمومی را جریحه‌دار کرده اما پنهان ماندن هویت او و قاتل پرسش هایی را برانگیخت که ضرورت دارد در این رابطه شفاف سازی صورت گیرد.

۱- چرا قتل پاکبان پس از چند روز و با تاخیر اعلام شد و خبر این واقعه بلافاصله از سایت رسانه شهرداری همشهری آن لاین حذف شد؟
۲- نام و مشخصات پاکبان چرا پنهان ماند و به طریق اولی هویت قاتل هم مسکوت مانده است؟
۳- چرا رسانه های عریض و طویل شهرداری که درباره جزئی ترین و بی اهمیت ترین قضایا  با آب و تاب آن را بازتاب می دهند اما در این فقره سکوت کرده اند؟
۴- آیا در رابطه با اینگونه جنایت ها باید تبعیض قائل شد و چنین اتفاق هولناکی را نادیده گرفت؟ مساله چیست؟
۵- کمترین انتظار افکار عمومی شفاف سازی در مورد قتل پاکبان شهرداری است تا بیش از این بر ابهام ها و پرسش ها افزوده نشود.
۶- رسانه های خاص و دلواپس که با بیرون آمدن تار موی زنان و دختران فریاد واویلا و وا اسلاما سر می دهند چرا در خصوص قتل یک انسان دم فرو بسته اند؟ آیا از نظر این رسانه ها قتل او جایز بوده و قاتل مستوجب پاداش است؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شما به پاکبان دلتان سوخته یا به اغتشاشات لعنت بر دروغگو شماها چون آب رودخانه دنبال این هستید خون مردم را بریزید و اغتشاشات درست کنید و به آمریکا و اسرائیل کودک کش تقدیم کنید شما کار یه کاراگاه اداره آگاهی و بازپرس جنایی داریدانجام می دهید تجسس می کنید شاید نزدیک انتخابات یه اغتشاشات تازه درست بکنید و به ضدانقلاب نفس مصنوعی بدهید که نمونه‌اش هم آخوند حیدری نزدیک انتخابات مردم را به رای ندادن و شورش فرا خوانده و شما در این وضعیت ویژه کشور و خواست کشور چرت و پرت این ضدانقلاب را منتشر کردن پس هدف شما از این کارها چی شما که مرد نیستن لااقل این چهار خط من او منتشر کنید هرچه جواب برای اون زن ضدانقلاب نوشتم سانسور کردن و منتشر نشد اسمش هم انصاف نیوز است ماشاالله به برکت الله

    2
    13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا