خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاکستان «زینبیون» را گروه تروریستی اعلام کرد

وزارت کشور پاکستان با انتشار فهرستی لیست گروه‌ها و سازمان‌هایی که از دیدگاه اسلام‌آباد در فهرست گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی هستند را منتشر کرده است.

به گزارش انصاف نیوز، به نقل از صفحه‌ی گروه فاطمیون، در این لیست نام «تیپ زینبیون» نیز به چشم می‌خورد که حدود دو هفته پیش به این فهرست اضافه شده است.

تیپ زینبیون از گروه‌های محور مقاومت در سوریه بود که در عملیات‌های متعددی دوشادوش لشکر فاطمیون در مقابله با داعش حضور داشت.


در روزهای آینده قرار است ابراهیم رئیسی، رئیس دولت، به پاکستان سفر کند.

سه ماه پیش در پی شلیک ایران به منطقه‌ای در خاک پاکشتان به گروهی مسلح ایرانی، پاکستان هم دو روز بعد اقدامی مشابه را انجام داد.


عبدالحمید نورزایی، پژوهشگر افغان مقیم ایران، در این باره معتقد است:

همزمان که پاکستان به امریکا و اسرائیل نزدیک می‌شود و از ایران دور می‌شود افغانستان نیز در حال نزدیکی بیشتر به ایران و چین است و در حال دور شدن از امریکا و غرب نشانه های نزدیکی پاکستان را می‌توان در حملات مکرر گروه جیش العدل از خاک پاکستان به ایران دید و در لیست تروریستی قرار دادن زینبیون!
ونشانه نزدیکی ایران و افغانستان را می‌توان مواضع مشترک دو کشور در حمایت از فلسطین دید وتبادلات عمیق و گسترده امنیتی دو کشور!ویادمان نرود افغانستان تنها کشوری هست که حق پاسخگویی به اسرائیل را برای ایران رسما اعلام کرده!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام‌خوب‌زینبیون‌بروند‌برای‌آزادی
    کشمیر‌پاکستان‌از‌تحت‌اشغال‌بت
    پرستان‌هندی‌بجنگند‌‌‌واینگونه‌
    شاید‌نظر‌پاکستان‌نسبت‌به‌زینبیون
    تغییر‌کند

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا