خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انفجار در اصفهان | یک مقام آمریکایی: اسرائیل حمله کرد | یک مقام نظامی: هیچ حادثه‌ای نداشتیم

انفجار در اصفهان عنوان خبری است که از دقایقی پیش در رسانه‌ها منتشر شده است. جزییات و آخرین خبرها از این رخداد را در این بسته‌ی خبری بخوانید.

دقایقی پیش شنیده شدن صدای بلند انفجار در اصفهان در زیرنویس شبکه‌ی خبر اعلام شد.

خبرگزاری فارس در این باره نوشت: در پی افزایش شایعات مبنی بر شنیده شدن صدای انفجار در استان اصفهان، ای.بی‌سی نیوز آمریکا به نقل از یک مقام مسئول آمریکایی، گزارش کرد، اسرائیل به نقطه‌ای در ایران حمله کرده است.

خبرگزاری تسنیم نوشت: برخی منابع محلی از شنیده‌شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان در شمال شرق اصفهان خبر می‌دهند. شهر قهجاورستان در نزدیکی فرودگاه اصفهان و پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش واقع است.

این رسانه در خبر دیگری اعلام کرد: برخی‌ منابع از جمله الجزیره از قول مقامات امریکایی مدعی گزارش‌هایی از حمله اسرائیل به برخی نقاط در ایران هستند، اما هنوز هیچ گزارش رسمی در این باره منتشر نشده است. مقامات سیاسی و نظامی اسراییلی نیز تا این لحظه در این باره سخنی نگفته‌اند.

ایرنا، خبرگزاری دولت، از فعال شدن پدافند هوایی در آسمان برخی استان‌ها خبر داد.

سخنگوی سازمان فضایی کشور در شبکه‌ی اجتماعی ایکس نوشت: چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی کشور با موفقیت ساقط شده است.

خبرگزاری مهر نوشت: حوالی ساعت ۴ بامداد امروز چند صدای انفجار در آسمان اصفهان شنیده شده است. شهروندان در شمال شهر اصفهان از شدت صدای انفجار از خانه بیرون آمدند. برخی شهروندان نیز از صدای انفجار در آسمان شرق شهر اصفهان گزارش داده‌اند که احتمالاً مربوط به پدافند است. تاکنون شواهدی از اصابت و حمله وجود ندارد و به زودی اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

خبرگزاری فارس در ساعت ۵:۵۷ در خبری نوشت: صدای ۳ انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال غرب اصفهان شنیده شده است. پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است. گفته‌شده رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است و شیشه‌های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است. تصاویر از جلوی پایگاه شکاری ارتش در اصفهان نشان می‌دهد وضعیت عادی است.

ایرنا به نقل از شرکت فرودگاهی‌های کشور از به حال تعلیق در آمدن پرواز‌های تهران، اصفهان و شیراز، فرودگاه‌‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب خبر داد.

صدای انفجار در تبریز

خبرگزاری دولت اعلام کرد: در پی شنیده شدن صدای انفجار در غرب تبریز و حوالی منطقه‌ای بنام وادی رحمت، طبق پیگیری‌ها مشخص شد، پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک شلیک کرده است. هیچ گونه انفجاری در تبریز رخ نداده و هم اکنون نیز شهر در آرامش کامل بسر می‌برد.

ساعت ۶:۱۱: لحظاتی پیش شبکه‌ی خبر تصاویر زنده‌ای را از شهر اصفهان پخش کرد. این تصاویر با عنوان ‘شرایط عادی و آرام در اصفهان’ در برخی رسانه‌ها بازنشر شده است.

خبرگزاری تسنیم، ساعت ۶:۱۹: منابع آگاه  گفتند که علیرغم شایعات تا این لحظه هیچ  گزارشی مبنی بر اینکه انفجار بزرگی در اصفهان رخ داده و یا موشکی اصابت کرده باشد وجود ندارد. بر اساس گفته این منابع، با توجه به سطح بالای حساسیت، پدافند شلیک‌هایی را در اطراف پایگاه هوایی اصفهان انجام داده است اما تا این لحظه صرفاً احتمال موضوع ریزپرنده مطرح است، اگر چه این موضوع نیز هنوز قطعی نشده است.

تاسیسات هسته‌ای اصفهان در امنیت کامل است

این رسانه در خبر دیگری به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است. گزارش برخی رسانه‌های خارجی درباره حادثه در این تأسیسات نادرست است.

شبکه‌ی العالم صداوسیما نوشت: یک منبع وزارت کشور عراق به وبگاه شفق نیوز گفت که هیچ انفجاری در هیچ یک مناطق این کشور ثبت نشده است. منبع مذکور بدون ارائه جزئیاتی گفت: اما رادارهای نظامی عراق عبور پرتابه‌های ناشناس از آسمان کشور را رصد کرده‌اند.

خبرگزاری فارس در همین ارتباط نوشت: مدیر دفتر شبکه المیادین در عراق گفت: در ساعات شب [گذشته] در آسمان بغداد، پایتخت عراق، در جنوب و همچنین مناطقی از کرکوک، چند پهپاد ناشناس رویت شد.

تسنیم: هیچ گزارشی مبنی بر حمله خارجی وجود ندارد

خبرگزاری تسنیم: برخی منابع آگاه گفتند که برخلاف شایعات و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی، تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر حمله از خارج به اصفهان یا هیچ یک از نقاط دیگر کشور وجود ندارد. این منابع تاکید کردند: پدافند هوایی در برخی نقاط مثل اصفهان و تبریز، اقدام به شلیک کرده اما این موضوع به دلیل حساسیت بالای پدافند بخاطر وضعیت فعلی و در اثر «احتمال» رویت برخی ریزپرنده‌ها بوده است.

شبکه‌ی العالم به نقل از منابعی در دبیرخانه شعام اعلام کرد: گزارش برخی منابع خبری در منطقه در باره تشکیل جلسه اضطراری شورای عالی امنیت ملی ایران کذب است.

خبرنگار صداوسیما در ارتباط زنده با شبکه‌ی خبر در ساعت ۶:۳۷ گفت: طبق بررسی‌ها هیچ کدام از تاسیسات اصفهان هدف قرار نگرفته است.

ایرنا در ساعت ۶:۵۷ گزارش داد: به دنبال فعال شدن پدافند هوایی در برخی نقاط کشور برای مقابله با برخی اهداف احتمالی، گزارش‌ خبرنگاران از سراسر کشور حکایت از این دارد که تاکنون اصابت و انفجاری گسترده‌ای که ناشی از برخورد هرگونه تهدید هوایی باشد گزارش نشده است.

از سویی بررسی‌های میدانی در شهر اصفهان نشان می‌دهد تاسیسات مهم در این استان به ویژه تاسیسات هسته‌ای در امنیت کامل است و حادثه‌ای در آنها گزارش نشده است.

تصاویر ثبت شده توسط کاربران حکایت از فعالیت توپ‌های پدافندی در برخی از نقاط کشور داشته که که بعنوان سامانه‌های دفاع نقطه‌ای در برابر تهدیدات در ارتفاع بسیار کم عمل می‌کنند و فعالیت آنها در وضعیت هوشیاری صد در صدی کاملا طبیعی است.

تاکنون گزارشی از شلیک سامانه‌های پدافندی موشکی دریافت نشده است.

خبرگزاری اصولگرای تسنیم در خبری با عنوان ‘آرامش کامل در سطح شهر اصفهان’ نوشت: با وجود جوسار‌ی‌های رسانه‌ای، طبق گزارش خبرنگار ما از مناطقی که ادعا شده در آنجا انفجار صورت گرفته ا‌ست، امنیت و آرامش برقرار بوده و خبری از هیچگونه انفجاری نیست.

خبرگزاری فارس نوشت: یک مقام ایرانی در گفت‌وگو با رویترز ادعاهای جریان‌های رسانه‌ای رژیم اسرائیل در خصوص «حمله» در ایران را رد کرده و گفته شنیده شدن صدای انفجار ناشی از فعال شدن سامانه‌های دفاع هوایی بوده است. در همین حال، یک مقام آمریکایی به شبکه خبری ان‌بی‌سی گفت واشنگتن مشارکتی در «حمله» اسرائیل نداشته است.

صداوسیما: برخی رسانه‌ها خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند

شبکه‌ی العالم صداوسیما در ساعت ۷:۲۴ گزارش داد:

آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا در آمده و ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است. با این حال برخی رسانه‌‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی مشغول ادعای حمله اسرائیل به ایران هستند.

هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است، با این حال برخی رسانه‌ها چند ساعتی است که خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند!

رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین های اشغالی هستند. در آخرین خبر، یکی از این رسانه ها نوشته است که آژیر خطری که به صدا درآمده قطع شده، چرا که اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپاد از لبنان واقعی نبوده است.

خبرگزاری مهر به نقل از مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها نوشت: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت. همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه اطلاعات پرواز را چک کنند.

این رسانه به نقل از مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاهی امام نیز نوشت: محدودیت پذیرش و اعزام مسافر در فرودگاه امام لغو و هم‌اکنون پروازها در حال انجام است. از مسافران تقاضا می‌شود، پیش‌از عزیمت به فرودگاه اطلاعات پرواز خود را از ایرلاین مد‌نظر یا از طریق سایت فرودگاه امام چک کنند.

خبرگزاری صداوسیما در ساعت ۸:۰۵ به نقل از امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان اصفهان اعلم کرد: شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق اصفهان، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

شبکه‌ی العالم: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، وقوع هرگونه هجوم خارجی را تکذیب کرد.

به نوشته‌ی ایرنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش طی در گفت‌وگویی درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار کرد: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است.

کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. هموطن عزیز دیشب تو خواب نزدیک بود سکته کنیم بعد شما میگی اخبار بی اساس !!! حتما باید بمب اتم میزد و کل اصفهان نابود میشد که اینجوری اخبار با اساس میشد ؟!

  1. بله، ما ملیون ها دلار خرج میکنیم که گوشه تلویزیون بنویسیم وعده صادق نتیجه : هیچی ولی اصرار میکنیم یه کاری کردیم
    اونا خیلی تمیز با یه دونه همون ادما و همون هدف که میخوان میزنن خود از دماغ بیگناه نمیاد
    این یعنی جنگ؛ تا چشمامون را باز نکنیم پیروز نمیشیم

    99
    106
    1. ای کاش جای اون بچه ها توی فلسطین بودی بعد ببینم بازم ایم حرفو میزدی؟! ببینم بازم خون از دماغ که سهله از جاهای دیگه هم خوح میومد بازم میگفتی اسرائیل کاری به بیگناه نداره؟! از دست دادن تکام خانواده‌ توی یک شب و نابود شدن تمام خونه و زندگی… آره اسرائیل فرشتس

      48
      38
      1. فلسطین به تو چه ربطی داره مگه تو فلسطین زندگی می‌کنی ؟ مگه اسرائیل به خاک ما حمله کرده بود که بی خود و بی جهت به اسرائیل مثلاااا موشک زدین ؟ اکراین و روسیه هم جنگ دارن میکنن همه متحداشون کمک مالی و نظامی میکنن ولی نمیان از خاک خودشون صاف بمب و موشک بزنن! سر یه کشور دیگه که توی جنگه ما خودمونو کردیم نخود آش
        جای اینکه دلت برای خون دماغ شدن فلسطینیا بسوزه دلت برای مردم کشور خودت بسوزه که اندازه هفت آسمون غرق مشکل و گرفتارییی به اسم فقر مطلق تو کشور فوق العاده ثروتمندن!! البته اگه ایرانی باشید دلتون به حال مملکت و ملتش میسوزه اگه یه رگت فلسطینی باشه قطعا کَکِتَم نمیگزه برای ایرانی جماعت !

        9
        2
      2. رییس جمهور اسراییل نتانیاهو گفته که به هیچ ایرانی ای رحم نخواهم کرد پس دلتو به شکست ایران خش نکن اگه ایران نابود شه همه شمارو میکشن

        و این خیانت به وطن هم حساب میشه

        15
        10
  2. باسلام روی سخن بنده با اون جماعت قلم به دستی است که قلم فروشی می کنند و سعی دارند یاس و ناامیدی و خودتحقیری رابه جامعه تزریق کنند و قلمذخود را بر روی پیشرفت های داخلی و اقدامات نظام جمهوری اسلامی در مواجه با آمریکای جنایتکار و غرب خبیث واسرائیل منحوس شکسته اند. بیماری غرب زدگی در بین بعضی از خواص، نخبگان و رسانه ها در ایران روز به روز در حال متورم شدن است.

    71
    78
    1. به نام نامی حق ….گویاتمام مشکلات جامعه وگرانی وتورم وکمی حقوق کارگر وکم کاری کارمندان ودروغگویی مسئولین گردن رسانه هاست گرانی دلار بی ارزش شدن پول ملی وفقیرشدن غنی ها ونابودشدن فقیرها هم گردن نشریات است نه جانم سرصحبت من دقیقا باتفکرات آدمهایی مثل شماست که میخواهید بااین حرفها سرخودتان رابابرداشتن کلاه مردم گرم کنید مازمانی تحقیرشدیم که پول ملی ما به دلاروصل شد خوب به قول شما این هم مشکل قلم به دستان است مازمانی تحقیر شدیم که کارگربا۱۲ساعت کار نمیتونه خرج یک خانواده ۳نفره روبده مازمانی تحقیر شدیم که برای دورزدن تحریم مجبورشدیم پناه به کشورهای کمنیست ببریم مازمانی تحقیر شدیم که برای سودبیشترآقازاده ها شرکتهاروتعطیل وواردات اجناس بنجل چینی راآزادکردیم اسرائیل وآمریکادشمن ماهستندولی انقدرکه تفکرات شما برای ماخطرناکه آنها خطرناک نیستند آقاسید ما۸سال جنگیدیم ونترسیدیم وقلم به دستانمان هم فقط ازرشادتهایمان نوشتند حالا چه شده ازیک ریز پرنده قلم به دستانمان نقل قول میکنند خائن میشوند ماچه کنیم ازدست تفکرات اینچنینی نمیدانیم آقاسید ایران قوی چشم بازمیخواهد ایران قوی حقیقت گویی وپذیرش حقیقت میخواهد باحلوا حلوا دهان شیرین نمیشود .بااین تفکرات رهبری راتنها نگذاریم ایران را تنها نگذاریم باعده ای توهمی ما ایران قوی اگر میخواهیم باید باحقیقت هو کنار بیاییم وبرای پوشش ضعفهایمان قدرت بسازیم نه درپوش وتا دنبال درپوش باشیم نمیتوانیم بگوییم ماقوی هستیم پس ازنقد وگفتمان صادقانه نباید ناراحت شد ودست گذاشت روی شکستن قلمها …بدرودوبه امید پیروزی حق علیه باطل.

      83
      16
      1. راست میگی والا تحقیر زیر پوستی هم نیست اول انقلاب شعار می‌دادند چین شوروی آمریکا . دشمنان خلق ما
        الان مصلحت رو در دیدن که اینا دوستای ما و راه نجات ما هستن
        چرا در این مورد که خط اصلی سیاست خارجی بوده تجدید نظر کردین ولی در سایر امور بر سر حرف هستین و فساد فقر و فحشا و پاشیده شدن کانون خانواده ها رو نمی بینید و این ایراد هارو به دشمن و ماهواره‌ و غرب نسبت میدین

        2
        1
      2. ببین اونایی که به نظر درست دیس لایک دادن چه قدر پخمه هستن بحث کردن با احمقها هیچ فایده ای ندارد
        به قول شاعر
        رنج خود و زحمت ما میداری !!
        سعدی عليه الرحمة خیلی درباره ی بحث نکردن با احمقها صحبت کرده اون هارد سرلوحه کنیم و از بحث با این افراد هالوی حیال باف بپرهیزیم

        2
        1
    2. سید …. اقازاده ها فرزندان همین مسئولان دلسوز نظام جهت گرفتن اقامت و زندگی در امریکای جهانخوار و انگلیس خبیث و مکار خودشون رو به اب اتیش میزنن داداش برای من و شما بده و حرامه واسه خودشون حلال حلاله دلت به چی خوشه

      16
      3
  3. معلومه …. دیدیم چقدر زن و بچه و پیرو و جوان رو قتل عام کردن و یه کشور رو نا بود کردن و خون از دماغ هیچکس هم نریخت … آفرین به تو که اینقدر خوب راجب جنگ میدونی …‌ مدیونی اگه به این دانش عظیم لطمه بزنی

    48
    36
  4. خبر قطعی است
    صدای انفجار مهیب خانه های شهرک مسکونی
    اصفهان را لرزاند و در حال حاضر وضعیت
    مشخص نیست
    مردم نیمه شب از خانه های خود سرگردان شدند.
    اطلاعات بیشتر قابل پخش نیست.

    50
    19
  5. رادار پایگاه هشتم شکاری قهجاورستان اصفهان که رادار اصلی حمله اول هفته به صحرای نقب بود هدفشون بود که فقط با یه پهباد هرون تی پی زدنش، ساختمان کنار سفارتخانه را طوری زدن که سفارتخانه آخ نگفت ، وقتی اونا با این نفوذ و اطلاعاتشون اینجور عمل میکنن پس ما با دریای سلاح اگه با اطلاعات شبه نظامیا فلسطین و خودمون بزنیم که از پناهگاه نباید بیان بیرون، به جا این همه هزینه و کار تبلیغاتی و سر خود کار کردن ما هم متحد و هدفمند شیم‌ کسی جرات جنگ باهامون نداره

    37
    16
  6. درسته قبل از اطمینان از خبر اعلام هر نقطه نظری تبعاتی گاها جبران ناپذیر دارد واز مردمی باهوش مثل ایرانیان بعید است اين نوع رفتارهای ساده لوحانه

    12
    7
  7. وقتی اون ساکن الخلیل شرقی که فیلمش شده سند موفقیت حمله ما برا دو تا اصابت از ۳۰۰ تا پرتابه با اشک الله اکبر و الحمدالله میگه‌ (چون میدونه اون دوتا کجا خورد) پس اگه ما قبل عملیات ۴ تا مثل این اقا پیدا میکردیم که الان زندگی نداشتن، (سوای دید به عنوان یه نظامی که ۴سال سوریه کار کرده و اون ۲تا اصابت ۲ تا از ۷ تا موشک بالای ۴ کیلومتر بر ثانیه عملیات بود که همونا رسید و هر ۷ تاش خورد و خیلی خیلی هم گرونن و میدونستیم تهاجم اصلی اینان) اگه هایپرسونیک هامون ۷ تا هدف درست میزدن تا چندین روز و هفته نه فلسطینی کشته میشد نه ما را کسی چپ نگامون میکرد

    12
    7
    1. درسته که برخی افراد بدون اطلاع‌‌ و آگاهی به دنبال منافعی برای خود لقمه میگیرند ویا عده ای با فکر بسته اظهار نظر کورکورانه و گاهی دور از انسانیت میکنند اما شما هم زیادی مشکوک میزنیا ؟
      الان ساعت ۱۰ تازه اعلام کردن سه تا کوادکوپتر را پدافند هوایی زده و یه پهباد هم یکی از رادارهای پایگاه شکاری اصفهان را زده،
      شما چه جوری لحظه اول مکان و هدف و مدل پرنده ها را میدونی ؟
      اون یه دونه که برگشت اسراییل را یکی مثل شما نبود رهگیریشو یادمون بده وگرنه اونم میزدیم

  8. به نام نامی حق ….گویاتمام مشکلات جامعه وگرانی وتورم وکمی حقوق کارگر وکم کاری کارمندان ودروغگویی مسئولین گردن رسانه هاست گرانی دلار بی ارزش شدن پول ملی وفقیرشدن غنی ها ونابودشدن فقیرها هم گردن نشریات است نه جانم سرصحبت من دقیقا باتفکرات آدمهایی مثل شماست که میخواهید بااین حرفها سرخودتان رابابرداشتن کلاه مردم گرم کنید مازمانی تحقیرشدیم که پول ملی ما به دلاروصل شد خوب به قول شما این هم مشکل قلم به دستان است مازمانی تحقیر شدیم که کارگربا۱۲ساعت کار نمیتونه خرج یک خانواده ۳نفره روبده مازمانی تحقیر شدیم که برای دورزدن تحریم مجبورشدیم پناه به کشورهای کمنیست ببریم مازمانی تحقیر شدیم که برای سودبیشترآقازاده ها شرکتهاروتعطیل وواردات اجناس بنجل چینی راآزادکردیم اسرائیل وآمریکادشمن ماهستندولی انقدرکه تفکرات شما برای ماخطرناکه آنها خطرناک نیستند آقاسید ما۸سال جنگیدیم ونترسیدیم وقلم به دستانمان هم فقط ازرشادتهایمان نوشتند حالا چه شده ازیک ریز پرنده قلم به دستانمان نقل قول میکنند خائن میشوند ماچه کنیم ازدست تفکرات اینچنینی نمیدانیم آقاسید ایران قوی چشم بازمیخواهد ایران قوی حقیقت گویی وپذیرش حقیقت میخواهد باحلوا حلوا دهان شیرین نمیشود .بااین تفکرات رهبری راتنها نگذاریم ایران را تنها نگذاریم باعده ای توهمی ما ایران قوی اگر میخواهیم باید باحقیقت هو کنار بیاییم وبرای پوشش ضعفهایمان قدرت بسازیم نه درپوش وتا دنبال درپوش باشیم نمیتوانیم بگوییم ماقوی هستیم پس ازنقد وگفتمان صادقانه نباید ناراحت شد ودست گذاشت روی شکستن قلمها …بدرودوبه امید پیروزی حق علیه باطل.

    13
    7
    1. ایران هم باید اسرائیل را در کشور ثالث مورد هدف قرار می‌داد و غیر مستقیم هدف قرار می‌داد نه مستقیم این کار اگر حتی باعث جنگ نشه باعث گرانی و تورم وحشتناک که میشه شما قیمت دلار و طلا رو از هفته قبل ببینید مردم دیگر توانش رو ندارن ای کاش مسئولین بجای اینقدر قهرمان جلوه دادن کشور و … کمی هم به فکر مردم بودند . یقینا نابودی اسرائیل آرزوی همه مردم ایرانه اما نادانسته که نباید اقدام کرد . امنیت حداقل چیزی است که میتونید برای مردم ایران نگه دارید

  9. آخه نکه اسرائیل خیلی دلسوز بیگناهاس و نمونه کارشو تو غزه نشون داده واسه همین دارین خو تحقیری میکنین.

    15
    21
  10. با سلام ایران باید اروپا را با خاک یکسان کنه تا این همه از این بچه لوس و حرام زاده اسرائیل حمایت نکنه.
    ما که بمب اتم داریم به موقع حساب المان خیانت کار که با بمب شیمایی کلی جون ما را توجنگ عراق مجروح کرد میرسیم این کشور ها که خون زنان و‌کودکان زیادی در جهان ریختن باید جواب این خون های ناحق ریخته را بدن انشالله
    دست از پا خطا کنن ما اروپا را فتح خواهیم کرد ‍♂️

    10
    40
    1. شب ها اگر غذای سبک بخوری خواب آشفته هم خواهی دید وصبح ها هم هذیان نخواهی گفت
      عقل سالم در بدن سالمه
      این حرفهای شما نشانه ی سلامت و عقل سلیم نیست
      شما حتما خودت رو به یه روانکاو معرفی کن …

  11. شما میری جنگ‌ با هزار شلیک ۱ نفر بزنی قدرت نمایی داره یا با ۱۰ تا شلیک ۱۰ نفر بزنی؟
    جدای فشار اقتصادی جبران عملیات اگه هدفمند (و نه بر اساس نظر قشر خاص) میزدیم الان دلار ۴۵-۵۰ تومن بود،چون میدونن این تولید چند هفته ما بود، و هم ارزی مالی بازسازی زیر ساخت برا جنگنده ها آمریکا و آلمانی که تا چند وقت بلند نمیشن بیش از فشاریه که برا ساختن موشک ها به مردم ما میاد،
    قدرت چسبیدن به قسمتی از حکومت برای کسب مزایای خاص دنیا نیست
    میهن پرستی قبول پیشرفتی است که نکردیم، قبول آنچه برای ما بهتر است و به خاطر منافع مادی کوتاه نمیکنیم،
    قبول نه شرقی نه غربی و ساختن موشک ایرانیه که جاسوسا روس نتونن روش رهگیریشو به فرانسه و اسراییل یاد بدن
    قدرت در نوع دوستی و دیدن ارامش شهروندا اورشلیم و رفح و شجاعیه است که میشد همیشگی باشه نه برا چند ساعت و تبلیغ خبری
    زوره عملیاتشون با یه پهباد با عملیات ما یه نتیجه داده
    تا وقتی در توهم ما خوبیم بمونیم و بخوایم با قبضه قدرت توسط یه قشر خاص بریم جلو عقب هم میفتیم بزرگترمون هم کاری نمیتونه بکنه چه برسه به نیروهای مسلح یا بدتر یه قشری از نیروهای مسلح

    17
    7
    1. ایدیولوژی شما فکر را میبره به سمت شنیدن کی بود مانند دیدن
      قبوله شما که جونتو گذاشتی از نزدیک دیدی بیش از ما که دوریم ارزش هدف و قیمت رسیدن به پیروزی را میدونی
      اما برادر من این دید صرفا نظامی شما خطرناکه
      سید مهدی هاشمی و موسی خیابانی بنیان گذاران سپاه پاسداران بودن اما تفکر اکید نظامیشون از رهبر جداشون کرد
      اگه ما در سیر تاریخ بعد از رهبری فلسفی فکری؛ ملی، نظامی و… به رهبری دینی که در بر گیرنده همه است رسیدیم باید بتوانیم روی یکی مثل شما خیلی حساب کنیم ،
      اگه قبول کنیم یکی هست کنار هم نگهمون میداره بزرگترین قدرت را داریم : قدرت اتحاد
      اگه هدف عملیات ما قدرت نمایی با تعداد بود رسیدیم اگر نه بزرگتری هست که گوششون را بپیچونه که به مردم فشار مالیشو نیارن
      بالاتر از سپاه و ارتش ایرانه دوست ارتشی من

  12. سلام و درود.سوای هر عقیده و گرایش سیاسی نظر بنده اینه که ایران میبایست جواب این حمله گستاخانه اسرائیل ولو در حد و اندازه حمله انجام شده و حتی محکمتر به مانند پاسخ به حمله اسراییل به کنسولگری ایران رو باید بده.
    چون کاملا مشخصه که اسرائیل میخواد وضعیت حملات و نفوذ به ایران رو مثل سوریه عادی سازی کنه.
    اگر بلافاصله بهش پاسخ داده نشه این پرونده رو واسه همیشه باز نگه میداره و همیشه خود رو محق میدونه که هر زمانی امنیت فیزیکی و روانی کشور را به خطر بندازه در صورتی که اگر طرف مقابل رو قاطع ببینه و متوجه بشه با هر ضربه ضربع ای محکمتر رو نوش میکنه ممکن نیست اشتباهشو تکرار کنه.

  13. گربه نره وبینی درازپینوکیو.چیزی کهعوض دارد گله ندارد.اصفهان نصف جهان است اگر دزفول نباشدبه امید روزی هستیم که نزاعهایمان را روی میز مذاکره در سازمان ملل حل کنیم

  14. دوران جنگ و گردن کشی و… گذشته.واقعا باید با گفتگو و عدم دخالت در اموری که به کسی ربط نداره اوضاع رو مدیریت کرد و از جنگ دوری کرد

    10
    3
    1. عه؟!
      شما که تا دیروز میخواستید اسراییل رو محو کنید حالا به قول خودتون با دوتا موشک و جنگنده و ریزپرنده(!) یهو ترسیدید جنگ بد شد!
      خیلی جالبه!!

      9
      1
  15. روی سخنم بر شما جماعت بیکار الدوله ای است که مینشینید پشت میز و جیب هایتان پر از پول همان اِمریکایی ها ، با شکم سیر و خیال راحت یاوه میگویید ، و تا بلبشویی راه می‌افتد سریع جمع میکنید میزنید بیرون و روانه ی کشور های دیگه میشوید اونوقت مردم بیچاره باید بمانند و به دفاع بپردازند و جلوی چشمشان ناموسشان را به تاراج ببرند روی سخنم با شما ناموس پرستان است ،،،، پس جنگی را اغاز نکنید وقتی از پیروزی اش مطمئن نیستید……

    11
    1
  16. با سلام و درود
    پیام بنده اینه چه مخالفان چه موافقان حکومت مون باید از خاک و ناموسمون دفاع کنیم چون برای اسراییل و آمریکا فرقی نمیکنه من و تو موافقیم یا مخالف جفت مون رو میزنه پس باید دو دسته کشور رو با این پروپاگاندا تحویل دشمن ندیم زنده باد ایران

    5
    10
  17. و در آخر تبریک میگم به رسانه با انصاف ، برحق ، مردمی و وظیفه شناس که اولین رسانه ای بودید که در یک دهه اخیر با ادای رسالت تمام نظرات از رایکال ها تا فرقه پرستان ودنیادوستان با ذهن های محدود تا خدادوست و میهن دوست و انسان دوست تا نظر کسی که یک دهه جنگ و لحظه جدایی روح از بدن هزاران نفر و ارزش دنیا را دیده را یکجا وبدون غرض و سانسور و هدایت به سوی هدفی خاص انعکاس میدهد،
    میتونم این ایمان را به تجربه تاریخ بهتون بدم که در فراز ونشیب این ملت بعد از ریزش ها و رویش ها و در روز سروری این خاک پاینده خواهید بود
    تاریخ را فاتحان مینویسند ،پادشاهان زمین را به ارث میبرند ؛ و درستکاران رستگاری در زمان را
    سهل است خون ریختن با شمشیر، سخت خون ساختن است با شیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا