خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ناگفته‌ها از عملیات وعده صادق: پهپاد و کروز برای فریب اسرائیل بود

یک مقام ارشد قضایی ناگفته‌هایی را درباره‌ی پاسخ موشکی و پهپادی ایران به اسراییل که عملیات وعده صادق نامیده شده بیان کرد.

بنا بر آنچه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفته است شلیک صدها پهپاد و ده‌ها موشک کروز برای فریب اسرائیل انجام شده بود.

او در توضیح بیشتر می‌گوید: هدف این بود که ۱۳ موشک مافوق صوت به مقرهای مورد نظر اصابت کنند که این هدف محقق شد.

روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح اعلام کرد:

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان گفت: طوفان وعده صادق که توسط سپاه اجرا شد تنها ۱۰ درصد از ظرفیتی بود که برای شب عملیات محیا شده بود و دو پایگاه مهم اسرائیل را مورد هدف قرار داد و خسارت‌های فراوان به تجهیزات آنان وارد نمود.

او گفت: هدف این بود که ۱۳ موشک مافوق صوت به مقرهای مورد نظر اصابت کنند که این هدف محقق شد و مابقی عملیات برای انحراف دشمن بود و دشمن در این عملیات بشدت غافلگیر شد.

وی گفت: این عملیات حرکت ترکیبی از پهپاد‌های نسل اول و ساده بود و در آن از چند مورد پهپاد، موشک‌های کروز و بالستیک بهره گرفته شده بود و ما از تجهیزات هایپرسونیک فتاح ۲ استفاده نبردیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: تحقق این دستاورد بزرگ سبب شد از آن زمان همه قدرت‌ها در لاک خود فرو بروند و متوجه شوند که نه تنها اسرائیل، بلکه آمریکا و هیچ قدرت دیگری حق نگاه چپ ندارد و معادلات جهانی تغییر یافت‌.

پورخاقان ادامه داد: خدا را شاکر هستیم که قدرت ایران ظهور کرد و فرصتی ایجاد شد تا بتوانیم از موشک‌های خود در میدان رزم واقعی استفاده ببریم و موشک‌های ما نمادی شدند و همچون شهاب سنگ‌هایی آسمان بیت المقدس را نورانی کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. الحمدلله ،که این قدرت و وعده الهی ، از بازوان پرتوان مردان مومن مجاهد متجلی و دشمنان دین خدا مات ومتحیر زمین گیر و ذلیل شدند.

    32
    19
    1. خاک عالم بر سر اونایی که دیس دادن
      واین بی شرفی و بی غیرتی کسایی رو نشون میده که هیچ گونه عرق ملی ندارن !!
      چرا !!؟؟؟
      چرا باید یه آدم از قدرت نظامی کشورش خوشحال نباشه و چیزی رو که کل دنیا دیدن و گفتن و نشون دادن رو قبول نکنه
      فقط یه حرف (بی غیرتی)

      3
      1
  2. دروود بیکران خدا بر تمامیه مدافعین باغیرت ایران و کشورهای دوست و همراه.عملی شدن همچنین عملیاتی باعث غرور بینهایت بود برای تمام ایرانی‌هایی که کشورشون رو دوست دارن و برای وطن و پرچم و رهبر حاضرن جونشون رو فدا کنن و خاری بود به چشم دشمنای داخلی بی غیرت و خودفروخته و خود تحقیر و دشمنای بی وجود خارجی

    26
    11
  3. سه قدرت دنیا بااسرائیل هم قسم شدن حتی یک موشک هم به هدف نخورد،امّا باخدادادگان ستیزه مجوی،خدادادگانرا خداداده است،همه دیدن،وانجام شد،

    14
    5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا