خرید تور تابستان ایران بوم گردی

راه‌اندازی دادگاه صلح در کرمان

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی خواهند شد.

به گزارش گلدشت کرمان، «معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان بر ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه تاکید کرد و گفت: «در چندماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی خواهند شد».

محمدامیر ابراهیمی در همایش روسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان افزود: «سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده را با صلح وسازش مختومه کردند».

او ادامه داد: «شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعا به ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی کرده‌اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد است».

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دادگستری استان کرمان، ابراهیمی بیان کرد: «در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در ۵ حوزه قضایی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه شده است».

او با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم یادآور شد: «در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴ پرونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است».

ابراهیمی گفت: «طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژۀ زندان شهرستان بم از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا