خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کامنت انصاف | نظرات مخاطبان درباره‌ی سریال هفت سر اژدها

در این گزارش نگاهی به نظرات مخاطبان انصاف نیوز در مورد خبر «متین سلطان‌خواه هفت سر اژدها یا کاریکاتور مهدی هاشمی؟» می اندازیم که در چند هفته اخیر با بحث‌های جالبی همراه بود.

به گزارش انصاف نیوز، سریال هفت سر اژدها به کارگردانی ابوالقاسم طالبی همزمان با پخش از شبکه سه، بحث ها و گمانه زنی های بسیاری را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده است.

خبر های مربوط به این سریال در سایت انصاف نیوز هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و بحث های داغی در بخش نظرات سایت در جریان بوده و هنوز هم کماکان نظرات تازه ای در سایت منتشر میشود.

کاربری به نام «حسین» در بخش نظرات خبر «متین سلطان‌خواه هفت سر اژدها یا کاریکاتور مهدی هاشمی» نوشته: «من شخصا این سریال رو چون در جهت آگاه سازی مردمی که فقط ظاهر قضایا رو میبینن و از پشت پرده ها خبر ندارند موفق میدانم و موافقم . اما واقعیت در بعضی صحنه ها ضعیف کار گردانی شده»

کاربر دیگری با نام «امیر» نوشته: «به نظر بنده هم این سریال به هدف خودش که همون آگاهی قشر متوسط رو به پایین هست رسید و تونست اثرش بذاره. اونیکه همیشه پای ماهواره هست و یا اصلا ب تلویزیون اعتقاد نداره بیشتر دنبال برچسب زدن به این نوع کار هاست.»

مخاطبی با نام «علیرضا» هم نوشته: «سریال خیلی ضعیف است. شخصیت سلطانخواه در این سریال قدرتش از رهبری بیشتر است! مسخره ترین بخش ماجرا آن است که همه قدرت سلطان ناشی از آقازادگی است ولی او در پی سرنگونی نظام است.وقتی نویسنده و کارگردان و تهیه کننده یک نفر است که قرار است یک اثر سفارشی تهیه کند نمیتوان انتظار خلق یک سریال تأثیر گذار داشت!»

مخاطب دیگری با نام «احمد» هم نوشته: «ازاین منظر که عده ای از مردم رو با مفهوم توطئه ، لایه های پنهان قدرت و عروسک گردانهای پشت پرده آشنا میکنه ارزشمند هست. اما در نظر باید داشت هزینه بسیار زیادی برای فهمیدن این موضوع داریم پرداخت میکنیم . همیشه ودر هر حالتی مهم این هست که جامعه چقدر هزینه میده و چی چیزی عایدش میشه. از این نگاه سریال بسیار گرانبهایی هست و باید گفت حیف پول که این مدلی هزینه میشه»

کاربر دیگری با نام «ناشناس» هم نوشته: «این سریال از اینکه آشکار کننده بخشی از فساد سیستماتیک در کشور است موفق بوده شاید هیچ کس به این وضوح از دزدی های کلان اموال مردم بوسیله عده ای مسؤل نما اطلاع نداشت.»

کاربر دیگری با نام «علی» هم نوشته: «سریال بسیار عالی و قوی؛ همه اطرافیان من طرفدار این سریال محبوب هستند. هر کس غیر از این بگه نگاه فنی نداره و داره نقد سیاسی میگذاره. سریال از بهترین و قویترین سریال های ایرانی هست که تو این سالها دیدم»

کاربر دیگری به نام «امین» هم نوشته: «نمیدونم چرا میگین کارگردانش شجاعه!توی سریال، این سلطانخواه از خانواده پهلوی هم زورش بیشتره خیلی غلو شده وتاسف بیشتر اینکه به شخصی ربط داده شده که دروغهاوتهمتهایی ناروا همیشه به ایشان بوده وتوقعی بیش ازاین نیست .درضمن ابن شجاعت است که این کارگردان به اصطلاح انقلابی قبح مشروب خوردن ومست شدن رادر سیما شکست کاری که تا الآن سابقه نداشت فقط دلتون خنک شده که منظور فلانی است؟؟ متاسفم که به ایجاد این فرهنگ زشت کسی اعتراض نکرد! سکانسهایی که نوجوان وکودک بیگناه رو به کنجکاوی واداشت مشروب ،ومست شدن یعنی چه؟»

کاربر دیگری با نام «الهام» نوشته: «به نظرم بعد از مدت ها شاهد یک سریال خوب با داستان جذاب از صدا و سیما بودیم به طوری که منتظرم ببینم قسمت بعد چی میشه و دنبالش می کنم»

در ادامه نظرات این خبر، بحث مخاطبان به مهدی هاشمی رفسنجانی و ربط شخصیت های سریال هفت سر اژدها با فرزند کوچک آیت الله هاشمی رفسنجانی هم رسید.

کاربری با نام «میم» نوشته: «اگر واقعا منظور سریال، مهدی هاشمی باشه چرا نباید فیلم بسازند؟ و ظلم این خانواده به شهدا و انقلاب و کشور و مردم. رو نشون ندهند؟ خانواده‌ای که به وقت دفاع مقدس بچه هایشان در خارج تحصیل می کردند. وهمیشه طلبکارند.»

کاربر دیگری به نام «فرزاد»هم نوشته: «آقا اگه واقعا این جریانات بوده که بوده، چرا حالا با اینکه دستشون از قدرت نسبت به اون موقع که کوتاه شده هنوز اینقدر فلاکت داریم ؟پس به نظرم کار به هاشمی نداره خانه از پای بست ویران است»

کاربر دیگری با نام «باران» هم نوشته:«متین سلطان خواه نماد نقش چندین اقا زاده هست. بله یکیش اقازاده هاشمی میتونه باشه، یعنی همه فسادها اقازاده ها در یک نقش سلطان خواه تجمیع شده»

کاربر دیگری با نام «فکور» هم نوشته: «در واقع سلطان خواه ،فقط فساد بچه های اقای هاشمی رو داره نشون میده و هیچ نشانه ای از فساد اقا زاده های دیگه در سریال بازگو نشده!!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. همین مشخصه حتی اونایی که ادای منتقد سریال رو درمیارن، نشستن با دقت نگاش کردن. اتفاقا سریال تاثیرگذاری بود و با زبان مردم با مردم صحبت کرد و چهره های مافیایی رو خوب به تصویر کشید. دستمریزاد به اقای طالبی که همه نوع طیف و تفکر رو پای تلویزیون آورد موقع پخش سریال

  2. نشان می دهد که چطور مافیا فساد تشکیل می شود که مصداق فرمایش مقام معظم رهبری هفت سر اژدها که یکی را بزنی دیگری رشد می کند باید این مدیریت فامیلی دوستی پایان یابد که به واقع با حضور شهید رییسی قطع می شد که نیمه کار ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا