خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خاطرات هاشمی ۷ تیر سال ۸۰ | ملاقات‌هایی در مجلس

انصاف نیوز: خاطرات روزنوشت آیت‌الله اکبر هاشمی در اردیبهشت سال ۱۳۸۰ را در ادامه می‌خوانید:

پنج‌شنبه 7 تیر 1380 | 6 ربیع‌الثانی 1422 28 ژوئن 2001

در خانه بودم. دو ساعتی به مرکز تحقیقات استراتژیک [مجمع تشخیص مصلحت نظام] رفتم. وضع اینترنت، کتابخانه و آمفی‌تئاتر درحال ساخت را بررسی‌کردم. عصر، مراسم عقد صبیه اخوی محمود با آقای سید محمدهادی مرعشی‌ شوشتری، در منزل ما بود. جمعی از بستگان دو طرف آمده بودند. آقای [عبدالله] فاطمی‌نیا، برای جواب عقد آمده بودند. با ایشان درباره وضع حوزه‌ها و مراجع صحبت شد.

آیت‌الله خامنه‌ای، امروز در ملاقات با مدیران قوه قضاییه، به مناسبت هفته قوه قضاییه، تأییدهای صریح و دفاع محکمی از قوه قضاییه در مقابل انتقادات و فشارهای دوم‌ خردادی‌ها کردند و عکس‌العمل آن در رسانه‌های‌ خارجی، وسیع است. چند روز پیش در ملاقات با نمایندگان مجلس، برعکس عمل‌ کردند و مجلسیان را مورد انتقاد قرار دادند، به‌گونه‌ای‌ که بعد از جلسه، نمایندگان به طور خصوصی معترض بودند و جوک می‌گفتند و آقای [مهدی] کروبی، [رئیس مجلس] را سرزنش می‌کردند؛ چون در ملاقات، اسمی از آقای کروبی نبرده بودند. آقای [امیر] تهرانی، معاون پارلمانی وزارت اطلاعات، گزارش داد که نمایندگان و آقای کروبی، عصبانی بودند.

نشانه‌ای از طرفداری ارتش اندونزی از مخالفان رئیس‌جمهور بروز کرده است. در مقدونیه، درگیری‌ها ادامه دارد و تظاهراتی علیه دولت شده که چرا چریک‌های آلبانی‌تبار را آزاد گذاشته که با سلاح و امکانات خارج شوند.

منبع: کتاب خاطرات هاشمی در سال ۱۳۸۰؛ «افراط در اختلاف»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا