خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مصرف برق کمتری داشته باشند تا جایزه بگیرید

توزیع برق هرمزگان اعلام کرد: روزهای گرم هرمزگان در پیش است، در مصرف برق صرفه‌جویی کنیم.

به گزارش سایت صبح ساحل (هرمزگان) به نقل از فارس، «مصرف برق در بندرعباس و دیگر شهرهای استان هرمزگان رو به افزایش است، شاخص‌های مصرف از روزهای مدت مشابه سال گذشته عبور کرده و رکوردهای جدیدی به ثبت رسیده است.

بر اساس آمارهای موجود پیک بار مصرف برق در هرمزگان در روز سه شنبه پنجم تیرماه به ۲۸۶۶ مگاوات رسید که در ساعت ۱۴ این روز به ثبت رسید.این در حالیست که مصرف برق سال قبل در چنین روزی ۲۵۳۶ مگاوات بوده است. هواشناسی هرمزگان دمای هوا روز پنجم تیرماه را بین ۴۱_۳۲ درجه سانتیگراد ثبت کرد و همچنان باید منتظر روزهای گرم‌تر باشیم.

به گفته مسوولان شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان اگر مشترکان بخش خانگی در مدت ۲۱ هفته تابستان، روزانه ۱۵ درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند، این استان می‌تواند از دوره اوج مصرف برق با کمترین خاموشی و مشکل عبور کند بنابر اعلام توزیع برق هرمزگان، البته برای مشترکانی که نسبت به سال گذشته مصرف برق کمتری داشته باشند نیز جوایزی مانند خودرو، قبض برق رایگان، جوایز نقدی و دیگر مشوق‌ها درنظر گرفته شده است.

ت️وزیع برق هرمزگان تاکید کرده که اداره‌های دولتی نیز باید از ساعت ۱۳ هر روز، ۷۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند که در این زمینه همکاری خوبی از سوی اداره‌های دولتی وجود ندارد و در صورت ادامه این وضعیت مجبور به قطع برق اداره‌های متخلف خواهیم شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا