خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند سوال درباره‌ی سخنرانی تبلیغاتی معاون اجرایی رییس جمهور

محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور که رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی است، گفت: ماموریت ما در انتخابات حفظ جمهوری اسلامی است. برای این مسئله هم استدلال داریم. رقیب ما در انتخابات آن آقای ناظریف و اون برادری که رگ گردن برای مردم کلفت می کنه نیست. اینها عددی نیستند که وقت این تریبون ها را صرف این افراد بکنیم. رقیب ما جبهه کفره. جبهه استعمار و استکباره بعضی از این افراد در کشور ما دور ریزها و پسماندها و امتداد کمرنگ آن جبهه هستند.

یکی از مخاطبان انصاف نیوز درباره‌ی این اظهارات آقای منصوری نوشت:

۱) چرا بایدیک رقابت ساده، بین دو کاندیدا تبدیل به جنگ اسلام و کفر شود؟

۲) اگر آقا چند بار تاکید بر اخلاق در انتخابات و پرهیز از بد اخلاقی نمی فرمودند ایشان چه چیز دیگری می گفت که الان برای حرف ایشان احترام قائل شده؟

۳) هنور جلیلی یکی از دو گزینه‌ی مرحله دوم انتخابات است و رئیس ستاد ایشان اینجور درباره رقیب انتخاباتی خود برآشفته سخنان می گوید. اگر فردا جلیلی پیروز رقاب تشود آیا ایشان با همین نگاه تصمیم نمی گیرد؟ اگر شکست بخورد و پزشکیان پیروز شود، این نگاه چه رفتاری را برای قطع امتداد جبهه کفر در ایران برای خود مباح می داند؟

۴) این حرف ها برای آقای جلیلی رای دارد یا باعث افزایش رای پزشکیان می شود؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بنده جانباز ۷۰ درصد هستم و با افتخار به پزشکیان رای می دهم.
    الان فهمیدم که این آقا که یک شبه از فرمانداری به استانداری و معاون اجرایی رسید و شب دوم معاون اجرایی شد از روی تکلیف با اسماعیلی رفت وزارت کشور و بعد از روی تکلیف امضای مومنانه برای صداقت و ذکاوت و مدیریت اسماعیلی جمع کرد و بعد که ضایع شد از روی بصیرت و تکلیف شال کلا کرد و رفت رئیس ستاد جلیلی شد.

  2. این فرد هتاک و دسته بندی کننده کفر و دین در واقع به قول خودشان “آدرس غلط “دادند و هویت خودشان را نشان دادند. ایشان در سخنرانی شان گفته بودند مبارزه اصلی ما با استعمار و استکبار است …
    باید از ایشان پرسید استعمار یعنی چه؟ آیا استعمار به معنای تاراج منابع کشور نیست؟
    پس در کدام دولتها تاراج منابع مادی (مانند از بین رفتن ارزش پول ملی و خام فروشی و عدم امکان دریافت پول صادرات و اختلاس و…..) و معنوی (مانند مهاجرت نخبگان) کشور بیشتر انجام شده است؟
    همچنین باید از ایشان پرسید کفر و دین یعنی چه؟
    در کدام دولتها چهره رحمانی دین به چهره ای عبوس تبدیل شده و موجب دلزدگی و دوری مردم و جوانان از دین و فرهنگ شده است؟
    زمانی شهید مطهری می گفتند اگر مواظب انقلاب نباشیم، گروهی بر سر کار خواهند آمد که تندترین شعارها را علیه استعمار می دهند اما در حقیقت در خدمت منافع استعمار عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا