خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه اردبیل از «نارضایتی» مردم از انفجار در معادن عنبران گفت

امام جمعه اردبیل گفت: این هفته انفجارات عظیم در معادن منطقه عنبران اهل محل را علیه مسئولین بدبین کرده است.

به گزارش سایت سبلان ما، «سیدحسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: آقای رئیس جمهور تاکید می‌کنند که رضایت مردم اساس کار من است مسئولین در تصمیم گیری‌های کلان خود باید این اصل را لحاظ کنند اینکه رضایت یک نفر را بر رضایت اهل یک منطقه مقدم بکنیم کاملاً خطاست متاسفانه در واگذاری معادن گاهی یک مجوز در برابر رضایت کل یک روستا قرار می‌گیرد و موجبات نارضایتی فراهم می‌شود بعد از واگذاری و بی‌اعتنایی به رضایت عمومی باز گاهی اذیت و آزار اهل محل به خاطر درآمد یک معدن کار استمرار پیدا می‌کند.

او ادامه داد: این هفته انفجارات عظیم در معادن منطقه عنبران اهل محل را علیه مسئولین بدبین کرده است آیا این است رعایت حقوق شهروندی؟ این معدن کار از کجا این جرات را پیدا کرده که دست به انفجارات غیر متعارف می‌زند؟ من از دادستان محترم اردبیل که شخصاً به این موضوع وارد و شکایت اهل محل را ارج نهاده تشکر می‌کنم .

امام جمعه اردبیل گفت: این روزها به طور مکرر غربی‌ها با ایران تماس می‌گیرند که در خصوص مجازات اسرائیل ضبط نفس و حبس نفس داشته باشد! و از مجازات مجرم غمض عین کنید در این خصوص باید گفت افتخار بزرگی است که ایران عزیز ما به نقطه ای از اقتدار رسیده که کشورهایی که خود را جامعه جهانی می دانند و در مستوای بزرگ اقتدار نظامی هستند به ایران التماس می کنند از طرفی جای تحسین است که تاخیر عملیات توسط جریان مقاومت جنگ روانی عظیمی را در داخل اسرائیل درست کرده است.

او در پایان ضمن گرامی داشت روز خبرنگار تصریح کرد: روز خبرنگار را به خبرنگاران عزیز تبریک می‌گوییم این روز را در حالی گرامی می‌داریم که در جنایات اخیر اسرائیل در فلسطین تا حال ۱۶۵ خبرنگار به شهادت رسیده اند بعضی از این عزیزان به همراه خانواده خود، جان خود را از دست داده اند اگر خبرنگاران در غزه نبودند دنیا هیچ اطلاعی از عمق جنایات اسرائیل پیدا نمی‌کرد و همین امر در خطورت امر خبرنگاری کافی است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا