خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادامه قطع بی‌برنامه برق در کاشان | ۱۷ مورد حبس‌ شدن افراد در آسانسور

قطعی‌های برق بدون اطلاع قبلی که از هفتۀ گذشته در کاشان جریان داشت، در روزهای اخیر هم ادامه یافت.

به گزارش سایت اهل کاشانم، «دوم شهریور، برق مناطق مسکن مهر، فین و قمصر با قطعی روبرو شد که بر اساس اعلام اداره برق شهرستان کاشان، از سوی وزارت نیرو و بدون اطلاع این اداره صورت گرفته است.

خسارت‌ دیدن وسایل الکترونیکی و برقی منازل، زیان‌دیدن اصناف، واحدهای نانوایی و مواد غذایی در شمار پیامدهای این قطعی‌های بدون برنامه قرار می‌گیرد.

روح‌الله فدایی، سخنگوی سازمان آتش نشانی کاشان می‌گوید: قطع برق در دو هفته اخیر منجر به ۱۷ مورد حبس در آسانسور و سه مورد بالابر چاه و حبس مقنی در اعماق چاه شده که با تلاش نیروهای این سازمان نجات بافته‌اند.

علاوه بر این، قطعی‌های گاه و بیگاه روستاهای کاشان که در هفته‌های اخیر صورت گرفته منجر به نارضایتی های مردمی شده است، برخی از مخاطبان اهل کاشانم از قطعی‌های طولانی ۴ ساعته در اکثر روزهای دو هفته اخیر در برخی از روستاها خبر داده‌اند.

منصور شیشه‌فروش، مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در این باره می‌گوید: قطعی برق خارج از برنامه از جانب وزارت نیرو همچنان ادامه دارد. این مسئله در بخش‌های مصرف، مانند مصارف خانگی، به بروز خسارت‌هایی منجر شده و سبب شده است که در امور جاری خلل وارد شود و آرامش مشترکین از میان برود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا