خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ماجرای مرگ یک زندانی در تنکابن مازندران | کمیل ابوالحسنی کیست؟

کمیل ابوالحسنی بنا بر آنچه در ساعات گذشته در رسانه‌ها منتشر شده در زندان تنکابن مازندران جان باخت.

بنا بر آنچه یک رسانه‌ی اصولگرا مدعی شده اتهام او نگهداری مواد مخدر صنعتی بوده است و احتمالا بر اثر اوردوز مصرف مواد مخدر جان خود را در زندان تنکابن از دست داده است.

خبرگزاری فارس در این باره نوشت:

از شامگاه جمعه خبری در فضای مجازی مبنی بر “قتل فردی به نام کمیل ابوالحسنی بر اثر ضرب و شتم در بازداشتگاه پلیس شهسوار” پخش شد.

پیگیری‌ها از چند منبع مطلع نشان می‌دهد،‌ حکم بازداشت کمیل ابوالحسنی ۳۸ ساله هفته گذشته به اتهام نگهداری مواد مخدر صنعتی صادر می‌شود و پلیس به عنوان ضابط قضایی روز پنج‌شنبه اقدام به بازداشت وی در منزلش می‌کند.

به گفته یک منبع آگاه ابوالحسنی پس از بازداشت در همان روز به زندان تنکابن منتقل و صبح روز جمعه نهم شهریور در محل زندان فوت می‌کند.

یک مقام مطلع گفته است: علت اولیه مرگ سکته بر اثر اوردوز در مصرف مواد مخدر تخمین زده شده است گرچه علت قطعی فوت پس از نتیجه کالبدشکافی مشخص خواهد شد.

علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در این زمینه با تایید خبر فوت یک زندانی در زندان نوشهر گفت: پیکر این فرد به پزشکی قانونی منتقل شده و در بررسی‌های اولیه هیچ اثری از ضرب و جرح در پیکر دیده نشده است.

وی افزود: آزمایش‌های سم‌شناسی بر روی جسد انجام و تحقیقات نهایی در حال پیگیری است و با اعلام نتایج آزمایش‌ها در این زمینه اطلاع رسانی خواهد شد.

صبح امروز نیز در شبکه‌های اجتماعی خبری مبنی بر فوت یکی از زندانی‌ها در زندان سپیدار خوزستان منتشر شد که قوه قضائیه از سلامت این فرد خبر داد و این ادعاها را تکذیب کرد.

پس از ماجرای فوت محمد میرموسوی در شهرستان لاهیجان برخی رسانه‌ها سعی در دروغ‌پراکنی پیرامون سایر زندانیان هستند.

محمد میرموسوی یکم شهریور پس از درگیری در یک قهوه‌خانه در روستایِ ناصرکیاده و در پی تماس‌های مردمی از سوی پلیس بازداشت و همان روز بر اثر جراحات وارده درگذشت.

در پی این حادثه رئیس‌پلیس لاهیجان برکنار و 5 نفر از ماموران پلیس بازداشت شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا