خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکلیف لیموچی و سپاهان مشخص شد

ورزش3 نوشت:باشگاه سپاهان اقدام به ثبت قرارداد خرید جدیدش خواهد کرد.
  مهدی لیموچی که پس از درخشش در آلومینیوم اراک جلب توجه زیادی کرد و در نقل و انتقالات تابستانی از جمع شاگردان سید مجتبی حسینی به سپاهان پیوست، در سه هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر فرصت بازی برای طلایی پوشان اصفهان را به دست نیاورد ولی با شروع مجدد مسابقات او به ترکیب طلایی پوشان برمی‌گردد.
این ستاره 24 ساله که فصل قبل آمار 8 گل و 6 پاس گل در آلومینیوم را به ثبت رساند، در حالی راهی سپاهان شد که تنها یک بازی رسمی در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل شباب الاهلی امارات انجام داد و فرصت کوتاهی برای خودنمایی به دست آورد، اما در لیگ برتر به دلیل عدم صدور کارت فرصت بازی را به دست نیاورد که حالا قرار است این مشکل برطرف شود.
باشگاه سپاهان قصد دارد رضا اسدی و سیاوش یزدانی و شاید هم رضا شکاری را به فروش برساند تا جای خالی برای ثبت قرارداد خریدهای جدیدش ازجمله مهدی لیموچی، استیون انزونزی و ابوبکر کامارا به دست بیاورد ولی تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.
با وجود اینکه گفته می‌شد ممکن است مهدی لیموچی به دلیل قرارداد سه ساله با سپاهان، شاید به مدت یک فصل حضور قرضی در باشگاه دیگری داشته باشد، اما ژوزه مورایس تاکید به حفظ این بازیکن داشته و او هم قرار است پس از فیفادی دوباره به لیست طلایی پوشان اضافه شود

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا