خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت به دانشگاه

امیر مازیار، دانش‌آموخته‌ی دکترای فلسفه، در کانال تلگرامی خود نوشت: «پس از سه ترم تعلیق از فعالیت‌های دانشگاهی (از بهمن سال ۱۴۰۱) رای قطعی بازگشت من به دانشگاه هنر صادر شد. پرونده من راه پر پیچ و خمی را پیمود و از مسیر بررسی دانشگاهی خارج و به قوه قضاییه ارجاع داده‌شد. اما در نهایت تبرئه شدم و این حکم به دانشگاه هنر ابلاغ شد.

در مدتی که تعلیق بودم برخی از استادان، همکاران، دوستان و به ویژه دانشجویانم در دانشگاه هنر، به‌رغم دشواری‌هایی که برای آن‌ها در پی‌داشت، فعالیت‌هایی برای بازگشت من به دانشگاه انجام دادند و مطالب پرمهری، ببش از آنچه سزاوارش بودم ، منتشرکردند.از همه این عزیزان متشکرم.

من در وهله نخست دوست‌دار و دنبال‌کننده دانش ام و کار و بارم علم است. در عین حال فکر می‌کنم همه ما مسئولیتی اجتماعی نیز برعهده‌داریم و اگر صدایی در جامعه داریم که شنیده می‌شود باید آن را در زمان مقتضی برای دفع خطرات و کمک به حاکمیت عقل و حق در جامعه به‌کار گیریم. در این مدت کاری جز این نکردم.

حل پرونده من ربط چندانی به استقرار دولت جدید نداشت اما یکی از وظایف دولت را بازگرداندن تمام دانشجویان و استادانی می‌دانم که به صرف بیان اعتراض و انتقاد از دانشگاه کنار گذاشته شدند و در این راه تلاش خواهم کرد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا