خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حسن آقامیری: بدتر از حرف‌های من را آقای دینانی در شبکه چهار گفته!

حسن آقامیری، سخنران مذهبی که خلع لباس شده خبر از احضار خود به دادیاری داد. به نظر می‌رسد دلیل اصلی احضار این بار او به دلیل مصاحبه‌اش با علی ضیا و گفته‌هایش در این مصاحبه است.

آقای آقامیری در گفتگو با انصاف نیوز این جلسه را خوب ارزیابی می‌کرد. او گفت که نیازی به حضور وکلایی که دادگاه ویژه روحانیت معرفی می‌کنند ندارد.

فرصتی تقریبا یک ماهه برای ارائه‌ی لایحه به حسن آقامیری داده‌اند. او توضیح داد که شکایتی نشده است و صرفا گزارش‌هایی شده که برای توضیحش به آنجا رفته است.

آقامیری اضافه کرد که آنچه گفته را بارها سخنرانان و متخصصین دینی دیگری هم تکرار کرده‌اند اما از قضا گفته‌های او به مشکل می‌خورد: همین حرف‌هایی که من زدم هزاربار بدترش را آقای دینانی از شبکه چهار گفته است اما خب انگار کسی شبکه‌ی چهار نمی‌بیند که مشکلی به وجود بیاید.

من روحانی نیستم! پس چرا دادگاه ویژه‌ی روحانیت؟!

حسن آقامیری گلایه داشت که اصلاً چرا دادگاه ویژه‌ی روحانیت به موضوع او رسیدگی می‌کند؟!

او با گلایه می‌گفت: وقتی روحانی‌ای را خلع لباس می‌کنی؛ از حوزه اخراج می‌کنی و به سربازی می‌فرستی این دیگر چطور طلبه‌ای‌ست؟! من الآن نهایت یک معلم دینی هستم. مثل این است که هر معلم دینی‌ای که به مشکل خورد را به دادگاه ویژه‌ی روحانیت بفرستند!

او توضیحش را اینطور ادامه داد: من در عرف هم گفتم طلبه حساب نمی‌شوم! ۸۰ هزار کامنت من دریافت کردم که آقا تو طلبه نیستی! خب حالا آقایان می‌گویند هستی! عیبی هم ندارد. بالاخره باید به دادگاهی می‌رفتیم فرقی ندارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا