خرید تور تابستان

شبنامه‌ی انصاف- ۲۵ مهر| یک خبر دروغ درباره ایران و اسرائیل | واکنش‌ها به مهدی نصیری | اطلاعیه‌ی صداوسیما برای پخش یک آواز با صدای زن

انصاف نیوز- شبنامه، چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳

یورونیوز: اخبار مذاکرات در مجارستان کذب است

اخبار و اطلاعاتی درباره‌‌ی مذاکرات ایران و اسرائیل درمورد نحوه‌ی پاسخ به یکدیگر در مجارستان، از قول یک مقام مجارستانی دست بدست می‌شود که یورونیوز این ادعاها را درستی‌سنجی کرده و این خبر را از اساس کذب اعلام کرده است. بررسی‌های این خبرگزاری نشان داده که گفتگوی نسبت داده شده به مقام سابق مجارستانی اساسا ارتباطی با موضوع ایران و اسرائیل ندارد و همانگونه که از عنوان این گفتگو برمی‌آید، محتوای آن نیز در مورد سیاست داخلی مجارستان است و کلمه‌‌ای در مورد ایران و اسرائیل در آن نمی‌توان پیدا کرد!

اطلاعیه صداوسیما بخاطر پخش آواز خواننده زن!

در پایان یکی از برنامه‌های شبکه یک صداوسیما صدای آواز زنی پخش شد که پس از آن اطلاعیه  این شبکه در اینمورد را در پی داشت! در این اطلاعیه آمده بود «به استحضار مخاطبان گرانقدر برنامه سیمای خانواده می‌رساند در ثانیه‌های پایانی برنامه به مورخ ۲۱ مهرماه، بر اثر سهل‌انگاری و خطای فردی، بخشی از موسیقی یک فیلم سینمایی ایرانی پخش شد که در آن حدود شرعی رعایت نشده بود. مسئولان برنامه در بدو اتفاق متوجه این اشتباه شده و ضمن برخورد جدی با عامل این سهل‌انگاری، راه اشتباه مجدد را بستند.”

 این در حالی است که انتشار آن میان برنامه با واکنش مثبت در فضای مجازی روبرو شده بود. گویا صداوسیما طاقت تعریف ندارد!

نخست وزیر لبنان از تضمین‌ امریکایی‌ها می‌گوید

میقاتی به الجزیره گفته است «ما درخصوص کاهش تشدید تنش اسرائیل در بیروت و ضاحیه جنوبی آن از آمریکا تضمین‌هایی گرفتیم.»

او همچنین تاکید کرده «ما خواهان آتش بس، اجرای قطعنامه 1701 و انتخاب رئیس جمهور هستیم.»

او در بخش دیگری از گفتگوی خود گفته است: «باید توافق طائف اجرایی و حاکمیت دولت بر اراضی لبنان بسط داده شود و هیچ سلاحی به جز سلاح مشروع وجود نداشته باشد.»

بازداشت یک اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران

ایسنا نوشته است که پلیس اسرائیل و سرویس امنیت عمومی اسرائیل موسوم به شاباک (شین‌بت) مدعی شدند یک اسرائیلی را بازداشت کرده‌اند که ایران او را برای ترور یک دانشمند اسرائیلی به کار گرفته بود

واکنش به مهدی نصیری

صحبت‌های مهدی نصیری با بی‌بی‌سی فارسی درمورد حمله‌ی احتمالی اسرائیل به ایران و نگاه مثبت یا منفی اپوزیسیون به آن واکنش‌های زیادی را در پی داشته است. 

از قیاس نصیری و نقش مسعود رجوی در بحبوحه‌ی جنگ ایران و عراق، تا واکنش سلمان کدیور که در کانال تلگرامی خود نوشته است «بغض و کینه شما از ج. اسلامی چنان است که دستگاه عقلانی و حتی وطن دوستی شما را تباه کرده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا