خرید تور تابستان

پایتخت مانع حضور تنابنده در زخم کاری | قرار بود او مالک باشد!

بازیگردان سریال زخم کاری می‌گوید که قرار اولیه بر این بوده که محسن تنابنده نقش مالک در این سریال را بازی کند اما درگیری‌های کاری‌اش در پایتخت مانع این همکاری شد.

سایت فیلم نیوز نوشت:

کیومرث مرادی، مسئول انتخاب بازیگران و بازیگر نقش سماوات در سریال «زخم کاری» درباره انتخاب بازیگران اصلی توضیحاتی داده است.

مرادی گفته که توسط هادی حجازی‌فر به پروژه «زخم کاری» معرفی شده و وقتی به گروه پیوسته، قرار بوده نقش مالک را محسن تنابنده بازی کند. او توضیح داده: «وقتی وارد پروژه شدم، برای نقش مالک با محسن تنابنده صحبت کرده بودند اما محسن به خاطر سرشلوغی و اینکه باید پایتخت را کار می‌کرد نتوانست بماند و انصراف داد.»

پایتخت مانع حضور تنابنده در زخم کاری | قرار بود او مالک باشد!

جواد عزتی بعد از بازی درخشان در «ماجرای نیمروز» و «رد خون» گزینه مناسبی برای نقش مالک تشخیص داده شد.

او تعریف کرده با جواد عزتی رفاقتی دیرینه داشته و تشخیصش این بوده که جواد گزینه بسیار مناسبی برای این نقش است. او در این باره توضیح داده: «جواد عزتی را خیلی خوب می‌شناختم و کمدی‌ها و کارهایی که با مهدویان کرده بود را دنبال کرده بودم. به نظرم بخصوص در «ماجرای نیمروز: ردخون» بسیار متفاوت و درخشان بازی کرده و توانسته بود آن شخصیت جادویی را خلق کند. تحلیل من این بود که آمادگی کاراکتری با گستردگی و این طیف عاطفی متفاوت را دارد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا