خرید تور تابستان

آیا ماموران کلانتری رشت رشوه را پذیرفت؟

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان از صحت عمل و رد رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه‌شناس کلانتری ۱۸ حمیدیان شهرستان «رشت» خبر داد.

به گزارش سایت حکایت گیلان، «سرهنگ قاسم جانعلی‌پور در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۸ حمیدیان درحین گشت زنی درسطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه پراید نقره‌ای که دارای ۲ نفر سرنشین که از سابقه داران و توزیع کنندگان شناخته شده مواد مخدر در سطح حوزه استحفاظی بودند، مشکوک و آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه پس از هماهنگی قضایی، در بازرسی از خودروی موردنظر ۱۱.۵ گرم موادمخدر از نوع شیشه، ۴.۵ گرم هرویین و ۲.۵ گرم حشیش و همچنین مبلغ ۲۹ میلیون ریال وجه نقد حاصل فروش مواد مخدر کشف و ضبط شد، افزود: درحین انتقال متهمین به مقر انتظامی احدی از آنان به جهت چشم پوشی ماموران از اعمال قانون و رهایی خود اقدام به پرداخت مبلغ ۳۰۰میلیون ریال به عنوان رشوه به عوامل انتظامی می‌کند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد: رشوه با عزت نفس و صحت عمل پلیس رد و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از مردم خواست، هرگونه انتقاد، پیشنهاد، تقدیر، شکایت و یا درخواست از پلیس را با سامانه مردمی ۱۹۷ در میان بگذارند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا