خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هتاکی تندروها به رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس

در مراسم روز قدس به رییس‌جمهور توهین شد.

به گزارش ایلنا، در حالی که مردم روزه‌دار تهران فارغ از گروه‌بندی‌های سیاسی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها آمده‌اند، فردی که بلندگو به دست داشت در مراسم خطاب به مردم می‌گوید روحانی می‌گوید و مردم پاسخ می‌دهند مرگ بر آمریکا، مجری سپس گفت: آن روحانی را نگفتم روحانیت را گفتم. کسانی که می‌گویند شعار مرگ و این حرفا باید جمع شود لباس زنانه بپوشند از مملکت بروند.

این در حالی است که عده‌ای‌نیز در اطراف رییس جمهور حلقه زدند و علیه او شعار هایی چون مرگ بر منافق، مرگ بر آخوند آمریکایی و “روحانی بنی صدر پیوندتان مبارک!” سر دادند.

از طرف دیگر در این راه‌پیمایی عده ای اندک نیز دور نایب رییس مجلس شورای مجلس نیز جمع شده و شعار “مرگ بر فتنه‌گر” سردادند.

شعار«درود بر روحانی»درپاسخ به‌تجمع سازمان‌یافته علیه رییس‌جمهور

واکنش علی مطهری به شعارهای روز قدس علیه روحانی

«توهین به رییس جمهور خودجوش نبود»

«بیاییم اهانت کنندگان به روحانی را بشناسیم»

«به نام انقلابی‌ گری در مصونیت کامل هستند»

«اسناد سازمان یافتگی توهین‌ها در اختیار است»

نظر صريح رهبری درباره شعار دادن عليه مسوولين

«این افراد تندرو نه حزب اللهی هستند، نه ولایتمدار»

هتاکی تندروها به رییس‌جمهور در راهپیمایی روز قدس

شعار علیه نایب رییس‌ مجلس در راهپیمایی روز قدس

دستور وزیر کشور برای برخورد با حاشیه سازان روز قدس

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خدا خودش می دونه چکار کنه و اونی که دستور این کار رو داد اشتباه بزرگی کرد چون با خشم میلیونی مردمی مواجه شده قبلا و خواهد شد که همیشه صبور نخواهند بود …

  2. وحدت وحدت وحدت……….انقلابی انست که با عربده کشی هایش اسراییل را مظلوم دوربان دو کرد وحالا دلواپس است …..؟

  3. برایتان خیلی متأسفم خوب توجه کنید شعار دهندگان در روز قدسعلیه روحانی آمریکایی و روحانی دروغگو شعار دادند نه رئیس جمهور ! و به یقین همه می دانند یکی از شعارهای آرمانی انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) همین است ولی اگر احدی به جهت دادن این شعار به اتهام توهین به رئیس جمهور دستگیر شود ، در واقع دستگیر کنندگان می خواهند با آرمانهای انقلاب مبارزه و رئیس جمهور را یک روحانی آمریکایی تلقی کنند، مگر آقای رئیس جمهور یک روحانی آمریکایی و دروغگو است که این همه ناراحت شدید ؟ امّا بهتر است مقامات قضایی و مجموعه دولت بجای اینکه به پلیس و وزارت اطلاعات دستور دهند عده ای را به اتهام دفاع از ارزشهای انقلاب دستگیر کنند دست از حمایت مفسدان بانک تجارت کرمان کشیده و در دفاع از حقوق ملت مظلوم ایران علاوه بر فساد 13271 میلیاردی بانک تجارت کرمان ، به تخلفات چند ده هزار میلیاردی دیگر همین گروه مفسد رسیدگی و تا ریال آخر از حلقوم مفسدان بیرون کشیده و به خزانه بیت المال بی صاحب مسلمین بر گردانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا