خرید تور تابستان ایران بوم گردی

LG و ZTE به دلیل شیوع کرونا به کنگره جهانی موبایل نمی‌آیند!

شیوع ویروس کرونا تا کنون بر صنعت و تجارت چین تاثیر گذاشته‌است، اما ظاهرا با افزایش تعداد افراد آلوده در سرتاسر جهان، ما باید خود را برای ایجاد اختلالی بیشتر در فضای صنعت تلفن همراه هم آماده کنیم.

به گزارش ایستنا، شرکت‌های LG و ZTE امروز اعلام کرده‌اند که قصد دارند کنگره جهانی موبایل، بزرگ‌ترین نمایش سالانه در این زمینه را که در بارسلونا، اسپانیا در پایان این ماه برگزار می‌شود، به دلیل شیوع کرونا حذف کنند و در این نمایشگاه حاضر نشوند.

یک سخنگوی ZTE تایید کرد که این کنفرانس با اشاره به اثرات ثانویه شیوع ویروس و همچنین مسائل عملی مربوط به تاخیرات سفر و ویزا، از تقویم رویدادهای امسال این شرکت حذف شده است.

از سوی دیگر، ال جی بیانیه‌ای صادر کرد که توضیح می‌دهد که تصمیم گرفته از حضور و مشارکت در MWC ۲۰۲۰”، بخاطر سلامت کارمندان، شرکا، و مشتریانش کناره‌گیری کند. ال جی تاکید کرده، “این تصمیم خطر آلوده شدن صدها کارمند ال جی در سفرهای بین‌المللی که پیش از این محدودتر شده بودند را حذف می‌کند.

ال جی تاکید کرده به جای مشارکت در MWC، رویدادهای جداگانه‌ای را در آینده نزدیک برگزار خواهد کرد تا محصولات موبایل ۲۰۲۰ خود را رونمایی نماید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا