خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده مس کرمان و صنعت نفت آبادان 22 دی 1401

پخش زنده مس کرمان و صنعت نفت آبادان 22 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امروز در یک شانزدهم جام رویارو می‌شوند.

تیم‌های مس کرمان و صنعت نفت آبادان امروز و از ساعت 14:00 در کرمان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی مس کرمان و صنعت نفت آبادان 22 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال مس کرمان و صنعت نفت آبادان 22 دی 1401

پخش زنده مس کرمان و صنعت نفت آبادان 22 دی 1401

آیا صنعت نفت می‌تواند انتقام شکست از مس کرمان در لیگ برتر را در جام حذفی از این تیم بگیرد؟ دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که وضعیت خوبی در جدول ندارند و مس تیم چهاردهم است و صنعت نفت در رده پانزدهم قرار دارد.

به نظر می‌رسد برای این دو تیم، جام حذفی اهمیت چندانی نداشته باشد چرا که هدف اصلی آنها ماندن در لیگ برتر است و حالا باید دید مس کرمان، دوباره صنعت نفت را شکست خواهد داد یا برزیل ایران از فرزاد حسین‌خانی و شاگردانش انتقام خواهد گرفت.

مس کرمان در 5 بازی آخر خود 2 شکست و دو تساوی داشته و صنعت نفت 2 شکست، 2 تساوی و تنها 1 پیروزی. در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، دو برد برای صنعت نفت و سه برد برای مس به ثمر رسیده است. 2 بازی هم مساوی شده است. برای تماشای پخش زنده مس کرمان و صنعت نفت آبادان 22 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا