خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حامیان سعید طوسی و واکنش آیت الله مکارم به شایعات

یک کانال حامیان «سعید طوسی» با نام «کانال حامیان استاد طوسی»، خبری با تیتر «واکنش آیت الله مکارم به شایعه سازی ها و شایعه پراکنی ها» را بازنشر کرده است.

به گزارش انصاف نیوز با این که در خبر اظهارات آیت الله مکارم شیرازی به ماجرای سعید طوسی اشاره ی مستقیمی نشده، اما این کانال آن را تلویحا به این ماجرا نسبت داده است.

این مرجع تقلید، شایعه سازی و شایعه پراکنی در جامعه را از توطئه های شیطان دانست و ریختن آبروی افراد و ایجاد نفاق و اختلاف در جامعه را از آثار سوء این مساله ذکر کرد و گفته است: تا جرم کسی ثابت نشده مجاز به انتشار و بیان نیستیم.

آیت الله مکارم در بخشی از سخنان خود بنا بر گزارش رسا، تصریح کرده است: این روزها نیز متاسفانه شایعات درباره افراد زیاد است، سخن ما این است که تا گناه کسی در محکمه ثابت نشود مجاز به انتشار و بیان آن نیستیم و نقل آن گناه است، اگر بر فرض واقعیت هم داشته باشد باید اجازه داد در محاکم ثابت شود و البته اصراری بر انتشار آن نداشته باشیم. به دنبال پخش برخی شایعات انسان می بیند و می شنود که رسانه های بیگانه و غربی درباره آن مطلب منتشر کرده اند، این نشان می دهد که مطلوب آنها است.

به نظر می رسد این سخنان اشاره ی تلویحی به همین ماجرا داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ظاهرا اطاله دادرسی ” از سال 1390 ” و صدورقرار منع تقیب برای پرونده فوق باعث برملا ورسانه ای شدن موضوع شده است /// ایکاش بشود با تقویت نیروی انسانی ” افزایش نیرو ” زمان رسیدگی به پرونده ها کوتاه وکوتاه تر از زمان فعلی بشود

  2. البته درخواست رسیدگی به پرونده و استیفای حقّ مظلومان قطعاً مصداق نشر شایعه نیست.

  3. کدام محکمه حاج اقا همونی که پرونده سعید مرتضوی 7ساله دران به نتیجه نرسید اما فلان خبرنگار بی پناه قبل از اثبات جرم یکساله که زندانیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا