خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا باید از نماز جمعه میلیونی طالقانی و منتظری به نماز جمعه خلوت صدیقی برسیم | یادداشت یک روحانی اصلاح طلب

رحمت اله بیگدلی روحانی اصلاح طلب با انتشار ویدیویی از نماز جمعه امروز به امامت کاظم صدیقی یادداشت زیر را منتشر کرد:

چرا باید کاری کرد که نمازهای جمعه پُرشور و میلیونی تبدیل به نماز‌جمعه امثال کاظم صدیقی شود؟!

نمازجمعه تهران در زمین فوتبال غیراستاندارد دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
یک زمین استاندارد فوتبال بزرگ‌سالان برای مسابقات بین‌المللی بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ متر طول و ۶۴ تا ۷۳ متر عرض (۸۰۳۰ مترمربع) و زمین غیربین‌المللی ۹۱ متر طول و ۴۵ متر عرض دارد.

زمین فوتبال محل برگزاری نمازجمعه تهران در بهترین فرض ۴۰۹۵ مترمربع است.
در صورت حضور گسترده مردم حدود ۴۱۰۰ تا ۸۰۰۰ نفر در محل اصلی نمازجمعه تهران جا می‌شوند.

عکس‌ها و فیلم‌های نمازجمعه ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ به امامت کاظم صدیقی حاکی از قلت حضور مردم در نمازجمعه است به‌طوری که محل اصلی نمازجمعه هم پُر نشده است!

چرا باید کاری کرد که نمازهای جمعه پُرشور و میلیونی حضرات آیات سید محمود طالقانی و حسینعلی منتظری تبدیل به نمازجمعه خلوت امثال کاظم صدیقی شود؟!


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سلام – از جمع تمام انقلابیون اول انقلاب که قصد تغییر مثبت و اساسی در زندگی مردم داشتند، فقط آقای خامنه ای مانده است . در حال حاضر سرتاپای منصب داران در هر رده ای در اختیار ضد انقلاب میباشد ! با یک نگاه به افرادی که الآن کشور را در دست دارند و کارها و رفتارشان و الویت هایی که مطرح میکنند و شعارهایی که بی پرده میدهند، به حرف من پی خواهید برد . ببینید آقای میرسلیم ! (خودش ) در مورد فساد این افراد مسئول چه میگوید. توجه کنید که خود صاحب منصبان نسبت بهم چه میگویند و از چه پرونده های مالی کلان صحبت میکنند. مگر ضد انقلاب شاخ و دم دارد ؟ حرف امام که گفتند نگذارید انقلاب بدست نااهلان بیفتد، تا حد بالایی بطور عینی اتفاق افتاده است ! این آدمهایی که در حال حاضر سکان کشور را در دست دارند، عمدتآ همانی هستند که امام انقلاب را از آنان پرهیز میداد . امیدوارم تنها بازمانده نسل اول انقلاب، یعنی رهبری با مشورت – جلسه یا تشر یا هر گونه که صلاح میدانند کشتی کشور را از گرداب ضدانقلاب خارج سازند. این مهم نباید دوباره توسط مردم انجام شود – باید مقام عالی کشور آنرا مدیریت و هدایت اساسی کنند. آمین…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا