خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وضعیت پایتخت قرمز اعلام شد

شاخص کیفیت هوای پایتخت با میانگین ۱۵۹ در وضعیت قرمز برای همه گروه‌های سنی ناسالم شد، همچنین ۱۰ منطقه در وضعیت قرمز و بنفش قرار دارد.

ایرنا: شاخص کیفیت هوای پایتخت با میانگین ۱۵۹ در وضعیت قرمز برای همه گروه‌های سنی ناسالم شد، همچنین ۱۰ منطقه در وضعیت قرمز و بنفش قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۵۹ قرار گرفته و وضعیت هوا برای همه گروه‌های سنی آلوده است. بنابراین افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۱۳۳ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه سنی حساس بوده است.

براساس اطلاعات از ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای شهر تهران، پنج ایستگاه مناطق یک در ایستگاه‌های سوهانک، ستاد بحران، دانشگاه شهید بهشتی، اقدسیه و میدان امام خمینی (ره) در وضعیت بنفش و ایستگاه‌های (۸- ۶- ۵- ۲۲- ۲۱) در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروه‌های سنی و سایر مناطق در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا