خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«بوشهر در شرارت رتبه آخر، تصادف ۲۱ و قتل ۱۷ کشور است»

فرمانده انتظامی استان بوشهر می گوید: براساس بررسی های فراجا، استان بوشهر در شاخص های امنیتی یکی از مطلوب‌ترین استان های کشور است.

به گزارش سایت آوای بوشهر، «سردار حیدر سوسنی در نشست خبری، رتبه استان در شاخص های جرم را به این شرح بیان کرد:

شرارت: ۳۱ کشور

نزاع دسه جمعی: ۲۷ کشور

قتل: ۱۷ کشور

تصادفات: ۲۱ کشور

سوسنی با بیان اینکه تنها یک درصد نزاع های استان دسته جمعی و ۹۹ درصد دیگر به صورت فردی می باشد، ادامه داد: امسال در زمینه سرقت ها تاکنون ۱۳ درصد کاهش داشته ایم.

او از کاهش ۴۷ درصدی وقوع قتل ها در استان از ابتدای امسال خبر داد و تصریح کرد: همه پرونده های قتل امسال نیز با روش های نوین در پلیس آگاهی کشف و متهمان آن تعیین تکلیف شده است.

فرمانده پلیس استان بوشهر تصریح کرد: در زمینه جرایم مهمی مثل سرقت طلافروشی، گروگانگیری، آدم ربایی و شرارت هم آمار استان نسبت به ۵ ماهه سال قبل منفی بوده است.

سردار سوسنی از کاهش ۶ درصدی تصادفات و ۴ درصدی متوفیان راههای استان طی سالجاری خبر داد و یادآور شد: استان در این زمینه رتبه ۲۱ کشور را دارد.

افزایش ۵۶ درصدی تجمعات در استان

فرمانده پلیس استان از افزایش ۵۶ درصدی تجمعات سالجاری در استان نسبت به پارسال خبر داد و گفت: عمده این تجمعات به دلیل نارضایتی های کارگری، کم آبی و موضوعات مربوط به کالای ملوانی بوده است.

سردار سوسنی همچنین از افزایش ۵۲ درصدی دستگیری اتباع بیگانه غیرمجاز خبر داد و بیان کرد: این افراد با رافت اسلامی به مرز منتقل تا از کشور خارج شوند.

افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری استان در کنار کشف ۹۷ درصدی این جرایم توسط پلیس فتا دیگر آمار اعلامی فرمانده پلیس استان بود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا