خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مدیرعامل برق استان: مشترکان برق بوشهر 81 میلیارد پاداش صرفه‌جویی گرفتند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از مجموع 447 هزار مشترک خانگی در استان، 25 درصد از مشترکان مشمول پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق شدند.

به گزارش سایت خلیج فارس (بوشهر)، «غلامرضا حشمتی در توضیح این خبر اظهار کرد: از ابتدای خردادماه، همزمان با آغاز طرح پاداش وزارت نیرو، 109 هزار مشترک برق در استان بوشهر در مجموع موفق به صرفه‌جویی 35 هزار و 759 کیلووات ساعت در مصرف برق شدند.

جشمتی بیان کرد: در طرح پاداش، 59 هزار و 411 مشترک برق بوشهر مشمول بخشودگی 100 درصدی در مبلغ قبض گردیده و همچنین هزار و 484 مشترک نیز بستانکار شدند که این طلب در قبض برق آنان در دوره‌های آتی محاسبه خواهد شد.

حشمتی ادامه داد: در پویش “با انرژی” نیز چهار مشترک برق در استان مشمول جایزه 100 میلیون تومانی و 40 مشترک مشمول جایزه 10 میلیون تومانی شدند.

رکورد جدید مصرف برق در استان بوشهر

وی افزود: هم‌ استانی‌ها با درک شایسته از مدیریت مصرف برق، همکاری شایسته و قابل تقدیری با تلاشگران خود در صنعت برق دارند که انتظار می‌رود این همکاری تا پایان پیک بار ۱۵ شهریورماه تداوم داشته باشد.

او اظهار کرد: میزان مصرف برق در استان بوشهر در تابستان امسال با افزایش 11 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده و در برخی از روزها مصرف به 2 هزار و 500 مگاوات رسیده که این عدد رکوردی جدید در زمینه مصرف برق استان محسوب می‌شود.

حشمتی افزود: افزایش شمار مشترکان و همچنین افزایش قابل‌توجه دما و رطوبت در استان بوشهر، عامل اصلی در ثبت رکورد جدید مصرف برق در این استان بوده است.

او گفت: با این حال، کاهش ساعت کار ادارات منجر به کاهش موثر مصرف به میزان روزانه 100 مگاوات و پایداری برق مشترکان هم‌استانی در حوزه‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی شده است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا