خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عقد قرارداد صندوق فولاد با بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد

شرکت شسبد (هولدینگ درمانی بازنشستگان فولاد) با عقد قرارداد جدید در مرکز درمانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی در شهر مشهد خدمات بیشتری را به بازنشستگان فولاد ارائه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، هولدینگ درمانی صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد ایران طی قراردادی جدید با بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد، به توافقنامه درمان بازنشستگان این صندوق با این مجموعه درمانی دست یافت. 

این مرکز مجهز به بروزترین تجهیزات پزشکی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف می‌باشد که آماده ارائه خدمات پزشکی به بازنشستگان معزز فولاد می‌باشد. 

طبق این توافقنامه، شرکت شسبد (هولدینگ درمانی صندوق بازنشستگان فولاد) با عقد قرارداد جدید در مرکز درمانی بیمارستان فوق تخصصی رضوی در شهر مشهد خدمات بیشتری را به بازنشستگان فولاد ارائه می‌دهد. 

این مرکز (بیمارستان رضوی) مجهز به بروزترین تجهیزات پزشکی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف می‌باشد که آماده ارائه خدمات پزشکی به بازنشستگان فولاد در مشهد است. 

خدمات این مرکز شامل کلینیک‌های جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی، شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، بخش سرپایی شیمی درمانی، آنژیوگرافی، طب فیزیکی و توانبخشی، بخش رادیوتراپی و انکولوژی و… است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا