خرید تور تابستان

فشار اهدافی به اسم قالیباف?

پایگاه خبری میز نفت نوشت:

باوجود مخالفت وزیر نفت با گزینه‌های مطرح‌شده برای مدیریت شرکت اهداف، اما یک جریان اصولگرایی که خود را منسوب محمدباقر قالیباف معرفی کرده، به دنبال تحمیل گزینه خود است.

قالیباف | میز نفت

قالیباف | میز نفت

به گزارش میز نفت، پس از عدم توافق نفتی‌ها با مصطفی امید قائمی و اضافه شدن سعید خوشرو، محمدباقر خورسندی و سید جواد حسینی به هیئت‌مدیره شرکت اهداف، شانس حسینی برای مدیریت این شرکت از همه گزینه‌ها بیشتر شد.

بااین‌وجود، گروه‌های دیگر در حال فشار به وزیر نفت و مسئولان ارشد دولت هستند تا گزینه‌های خود را برای اهداف پرزنت کرده و درنهایت، صاحب اهداف شوند.

در جدیدترین فشارها، برخی چهره‌های اصولگرایی که خود را منسوب محمدباقر قالیباف می‌دانند، به محسن پاک‌نژاد پیشنهاد شده تا علیرضا بابازاده مدیرعامل سابق پتروفرهنگ را به مدیریت اهداف منصوب کند.

عملکرد بابا زاده در پتروفرهنگ بارها توسط رسانه‌های تخصصی مورد واکاوی قرارگرفته و بر همین اساس، انتخاب او برای اهداف، محل پرسش است که چگونه می‌توان اموال بازنشستگان را به وی امانت داد؟

گفتنی است تاکنون وزیر نفت، در مقابل این فشارها مقاومت کرده ولی ذینفعان مدیرعاملی بابا زاده، سطح لابی را به دو درجه بالاتر برده و کار را به نهاد ریاست جمهوری کشانده‌اند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا