ایران در چه صورتی به مرحله‌ی بعد جام جهانی ۲۰۲۶ صعود می‌کند؟

⚽️ با مشخّص شدن تکلیف هشت گروه حاضر در جام جهانی تا پیش از بازی‌های گروه ایران و بازی ایران و مصر، احتمالات صعود ایران از گروه به این صورت است:

برد ایران 🇮🇷 ⬅️ صعود ایران به عنوان تیم اوّل یا دوم گروه

تساوی ایران و مصر 🇮🇷 🇪🇬 ⬅️
حالت ۱) صعود ایران به عنوان تیم دوم گروه، مشروط بر تساوی بلژیک و نیوزلند و برتری ایران در تعداد گل زده نسبت به بلژیک
(در صورت برابری تعداد گل زده، کمتر بودن کارت‌های دریافتی ملاک برتری است.)

حالت ۲) صعود ایران به عنوان تیم سوم گروه مشروط بر تحقّق یکی از این سه وضعیت در بازی‌های گروه‌های بعدی:

۱- بازی اتریش و الجزایر مساوی نشود و اردن هم با اختلاف سه گل و بیشتر آرژانتین را نبرد.

۲- بازی کنگو و ازبکستان به تساوی یا برد ازبکستان با کمتر از هفت اختلاف گل بینجامد.

۳- غنا، کرواسی را ببرد.

انتهای پیام

۴۷ Comments

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خااااک عالم برسرشون،کلی فرصت گل زنیو از دست دادن،کلیم پاس،و هم نتونستن جلوی محاجمای مصر رو بگیرن،اخر هم بدشانسی هم پنالتی طارمی و هم گل افساید اخر بازی،اخربازی یادشون افتاد باید حمله کنن و فشار بیارن،فرت فرت مصر تعویض میکرد قلعه نویی هم گذاشته برا بعد بازی تعویض کنه،

    ۱۲۶
    ۱۵۴
    • آخه قلعه نویی بی شعور چرا. قایدی و حسین زاده رو به بازی نیاورد ؟! اصغر شمال استان فارس نزدیک پاسارگاد آرامگاه کوروش هخامنش بزرگ وشیراز پیج حامی دختران و بانوان عزیز و نازنین ایرانی وطنم ایران

      ۱۴
      ۱۱
  2. انشالله ایران صعود میکنه در تمام ادوار جام جهانی ایران اولین بار ع که انقدر خوب و شجاعانه بازی کردند دم شون گرم خسته نباشید فراوان از طرف ما مردم ایران که شما بازیکنان با غیرت ایرانی به خاطر اینگه دل ما مردم رو شاد کنین انقدر شجاعانه جنگیدین

    ۱۹۵
    ۶۵
  3. دمشون گرم بازی عالی بود منتها کم شانس بودن پنالتی طارمی وگل شجاع حقمون برد بود ان شاالله صعود میکنیم

    ۹۷
    ۲۲
  4. در جام جهانی باخت ندی باهیولاهایی مثل بلژیک یعنی افتخار
    درود به شرف تون عالی بودیدوبدشانس

    ۷۷
    ۱۶
  5. خاک بر سر این مربی که فقط به فکر مساوی همرو کشیده عقب تعویض هیچی داشتن بجها میمردن بعد چه تعویضی کرد احمق تماشا چیا استرس بیشتر داشتن تا این مربی بی غیرت

    ۳۶
    ۳۲
    • احتمال اینکه صعود کنیم ۸۸ به ۲۲ است
      همیشه امیدتون به خدا باشه خسته نباشید به بازیکن ها میگم اگر ما ببریم ابر قدرت تاریخ جهان می‌شویم

      ۲۲
      ۱۲
    • احتمال اینکه صعود کنیم ۸۸ به ۲۲ است
      همیشه امیدتون به خدا باشه خسته نباشید به بازیکن ها میگم اگر ما ببریم ابر قدرت تاریخ جهان می‌شویم
      ما همیشه با تیم های قوی می‌بریم و با تیم های ضعیف می بازیم الان تو جام آسیا کی فکر می کرد ژاپن را ببریم یا با نیوزیلند مساوی کنیم و با بلژیک مساوی کنیم که یکی از بهترین تیم های جهان است اینا نشونه قدرت خداست هر چی خدا بخواهد همان است ما باید برای تیم ایران دعا کنیم که پیروز شویم

      ۲۲
      ۵
  6. ایران اگه ترسو بازی نمیکرد با هفت امتیاز به عنوان تیم نخست صعود میکرد.بازی با نیوزیلند الکی یک امتیاز دادیم به حریف. بازی با مصرهم بخدا راحت برنده میشدیم اگه قلعه نوعی اینقدتیم و عقب نمی آورد.چرا به قائدی بازی نداد. مصر تیمی نیست که بخواییم جلوش دفاع کنیم

    ۳۱
    ۱۱
  7. برای اینکه مردم ایران کمتر سکته کنند کمتر تلفات بدهند و کمتر دیوانه بشوند راه حل اینه که فوتبال ایران در تمام سطوح ۱۰ سال تعطیل شود
    به ورزش‌های فردی مثل کشتی ،وزنه برداری، کاراته شنا دومیدانی ژیمناستیک تکواندو،کنگ فو بیشتر بودجه داده شود

    ۲۴
    ۲۰
  8. ایران حتی اگر صعود هم نکنه من به این تیم افتخار میکنم اصولی بازی کرد تاکتیک داشت زیبا و لذت بخش بازی کردن چیزی که از فوتبال انتظار دارم و تمام تلاش و توان شون رو به کار گرفتن ماشاءالله و خداقوت به همشون دم همه شون گرم

    ۴۲
    ۱۵
  9. دمشون گرم عالی بازی کردن، رامین عزیزم گریه نکن تو از دل و جون مایه گذاشتی و هر کاری که می تونستی کردی ما به تو افتخار می کنیم تو و بقیه بچه ها عشق تیم ما هستید.توکل به خدا انشالله صعود میکنیم

    ۴۹
    ۹
  10. صعود بکنین ،نکنین، ما مردم خوشتان دارم
    بیین بپپرین توبغل خودم همگیتان خوب بودن
    مخصوصاخدادادبا او گل قشنگش که به مارک بوسنیچ زد دمت گم دداش

    ۷
    ۵
  11. متاسفانه چون امیر خان نشسته یک سری دیدشون رنگیه ، بهترین نتایج ممکن در ادوار جام جهانی توسط ایران با یک مربی وطنی سرور .
    همیشه چهارم میشدیم و برمیگشتیم . ولی اینبار بلطف و مدیریت بچه ها و کار فنی و از همه مهمتر کمک خداوند منان میریم مرحله بعد

    ۱۶
    ۲
  12. رامین رضایی عزیز گریه نکن داداش واقعا همه ایرانیامیدونن تیم سنگ تموم گذاشتن مخصوصا شما رامین جان و بیرو عزیز قلب تیم بودید …ما هم قلبمون به قلبتون بستست عزیزم گریه نکن قربونت بشم …یک عمر دلت بحالمون سوخت واقعا هیچ چیزی از ارزشهات کم نمیشه ..دوستون داریم داداش ..فقط طارمی رو خدا ببخشه حق یک سری از بچه های دیگه بود مثل قاعدی و غیره… باید بجاش بازی میکرن

    ۱۰
    ۱
  13. وقتی طارمی نتونست بهترین موقعیت پنالتی را خراب کرد .دیگه به غنا امیدی نیست .
    رامین باید پنالتی رامیزد نه این بچه کوچه ای

    ۴
    ۲
  14. سلام هر اتفاقی بیفته هیچی از ارزش های تیم ملی کم نمیشه نمی‌دونم این ارزش کجاست چطور کم زیاد میشه

    ۲
    ۱
  15. فقط اینو میتونم بگم قلعه نویی به غرورش باخت داد آخه مرتیکه تو وقتی میبینی تیم جایگاه درستوحسابی نداره حکم یه کشتی رو داره ک توی گل داره فرو میره خب محاسباتتو بکن وقتی میتونی این کشتی به گل نشسته رونجات بدی چرابازباغرورو خودخواهی تیم روداری غرق میکنی

  16. بخداقسم شاید یه تساوی می‌گرفتیم بلژیک رو می‌بردیم مصرو هم می‌بردیم میگم می‌بردیم بادلیلو مدرک میگما آخه بازی بابلژیک تیم تادقیقه ۷۵درحال نابودی بود ۷۵به بعد جون گرفت آخه لامصب ۲۰دقیقه مونده بازی تموم بشه دیگه کی میخوای تعویضاتو انجام بدی قاعدی رو اگه دقیقه ۸۰میاوردداخل بخدابلژیکوپودرش میکردیم

    ۱