خبرگزاری فارس نوشت:
درپی انتشار تحلیلی از سوی یکی از کاربران «فارس تعاملی» مبنی بر لزوم ساخت بمب اتمی توسط ایران برای دفع شر آمریکا، و بازنشر این مطلب در رسانههای خارجی، به اطلاع مخاطبان گرامی میرسد:
«فارس تعاملی» یک بستر شبکۀ اجتماعی است که بهطور موازی با خروجی رسمی خبرگزاری فارس فعالیت میکند. این فضا برای ارائه دیدگاهها، تحلیلها و پرسشهای کاربران در نظر گرفته شده و هیچگونه ارتباطی با محتوای خبری و تحلیلی تولیدشده توسط خبرگزاری ندارد.
همچنان که پیش از این نیز اعلام شده، معیار تشخیص اخبار رسمی و مورد تأیید خبرگزاری فارس، نشان نقرهای خبرنگار همراه با لوگوی اصلی این خبرگزاری در کنار مطلب است. بنابراین، هر مطلبی که فاقد این دو نشانه باشد، نظر کاربران محسوب میشود و لزوماً بیانگر موضع خبرگزاری نیست.
همۀ مخاطبان میتوانند با عضویت در پلتفرم فارس مطالب و دیدگاههایشان را منتشر کنند.
انتهای پیام



