برای خواهرم، زینب سلیمانی، درباره آیفونی که در دست داشت

غلامرضا بنیاسدی، روزنامهنگار در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت: «برای خواهرم زینبِ سلیمانی درباره گوشی آیفون ۱۳ که در دست داشت؛ سلیمانیوار پرچم آمریکا را زیر پا بگذار و کمپینِ نه به محصولات آمریکایی راه…


















