خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طوفان توییتری مصنوعی شهرداری تهران حقیقت دارد؟

مدیرکل روابط عمومی شهرداری: احتمالا فوتوشاپ است

مهدی افروزمنش، روزنامه‌نگار حوزه شهری، در توییتی نوشت: «چنانچه برایتان اهمیتی دارد بدانید پو‌لهایتان در شهرداری چطور خرج می‌شود باید گفت، بخشی در روابط عمومی شهرداری، صرف کمپین های مهندسی افکار عمومی در مخالفت با قانون بازنشستگی. #کمپینهای_پولی_بازنشسته‌ها».

«احتمالا فوتوشاپ است»

در این باره، علی کریمی مدیرکل روابط عمومی شهرداری به خبرنگار انصاف نیوز گفت: آن عکس‌هایی که آقای افروزمنش منتشر کرده احتمالا فتوشاپ است. شهرداری در این باره هیچ هزینه‌ای نکرده است و وظیفه‌ی شهرداری صرفا اطلاع رسانی است و آقای افشانی نیز تابع قانون است‌.

او ادامه داد: اگر این هزینه‌ها صرف این کار می‌شد باید در این باره در توییتر چیزی مشاهده می‌کردید اما طوفان و یا توییتی مشاهده نمی‌کنید.

«فوتوشاپ نیست»

اما مهدی افروزمنش درباره‌ی پاسخ کریمی گفت: آن عکس‎ها را به عکاس انصاف نیوز نشان دهید، ببینید که آیا فتوشاپ است یا خیر؟ به هر حال ما همینطوری که یک عکس را منتشر نمی‌کنیم. آن عکس‌ها فتوشاپ نیست.

او افزود: من دو تا از این توییت‌ها را در توییتر دیده‌ام، به هر حال توییتر فضای بزرگی است و نمی‌توان با همه‌ی افراد ارتباط برقرار کرد. درست است که طوفان توییتری به راه نیفتاده؛ این که بدتر است زیرا شهرداری در جایی هزینه‌ کرده اما جواب نگرفته‌ است.

 مساله: ماندن یا نماندن افشانی

چندی پیش قانون منع به کارگیری بازنشستگان به تایید شورای نگهبان رسید؛ قانونی که هنوز مشخص نیست آیا شامل حال شهردار فعلی تهران هم می‌شود یا نه. اعضای شورای شهر تهران با کنار رفتن محمد علی افشانی مخالفند.

این درحالی است که علی لاریجانی رییس مجلس گفته است این قانون شامل حال شهردار تهران می‌شود . همچنین وزیر کشور، رحمانی فضلی، نیز ضمن تایید نظر رییس مجلس گفته است که اگر اعضای شورای شهر اصرار دارند باید از مجلس استفسار کرد.

پست شهرداری تهران از زمان آغاز شورای شهر تهران با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو شده است اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که آیا دوباره شهردار تهران تغییر می‌کند؟

خبرهای غیررسمی حکایت از این دارد که حتی گزینه‌های بعدی هم برای شهرداری تهران در حال بررسی هستند. محسن هاشمی رفسنجانی رییس شورای شهر و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، دو نفر از گزینه‌های مطرح تا این لحظه هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا