خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازداشت جاسوسانی که درباره «تولید نسل» در ایران تحقیق می‌کردند

خطیب نماز جمعه کرج گفت: جاسوسانی را در کشور به دام انداخته‌ایم که در زمینه تولید نسل در ایران تحقیقاتی داشته‌اند.

به گزارش ایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه 18 مرداد کرج با اشاره به شهادت امام باقر(ع) در هفتم ذی الحجه سال 114 قمری و در سن 57 سالگی گفت: ایشان 18 سال امامت کردند و در چالش‌های عقیدتی و سیاسی آن دوران،  با نهضت علمی با دشمنان عقیدتی مبارزه کردند.

وی با اشاره به توصیه‌های رهبری در گام دوم انقلاب مبنی بر گسترش علم و پژوهش توسط جوانان افزود: این نهضت علمی و تولید دانش که مورد تاکید مقام معظم رهبری است در زندگی امام باقر(ع) نیز کاملا مشهود بوده و به خوبی تبیین شده بود.

امام جمعه کرج در ادامه خطبه‌های امروز به اهمیت موضوع ازدواج و تکثیر نسل اشاره و اعلام کرد: عده‌ای عمدا این موضوع را مطرح نمی ‌کنند، از سیاست‌های ابلاغی رهبری در خصوص موضوع رشد جمعیت کشور پنج سال گذشته اما اقدامی از سوی مسئولان در این مورد صورت نگرفته است، این بی توجهی‌ها خطراتی را متوجه کشور و آینده نظام می‌کند چون کاهش جمعیت بر امنیت کشور اثرگذار است.

امام جمعه کرج خاطرنشان کرد: به مسئولان کشور توصیه می‌کنیم طرح «ام.اس.اس.ام» آمریکا که طرحی درباره مسائل جمعیتی کشورهای دنیا از جمله ایران است را دنبال کنند، ما حتی جاسوسانی را در کشور به دام انداخته‌ایم که در زمینه تولید نسل در ایران تحقیقاتی داشته‌اند.

وی افزود: در کشورهایی مثل آمریکا جمعیت خانواده‌ها بالاست اما در ایران فرزند کمتر را تشویق می‌کنند.

حسینی همدانی در بخش پایانی از توانایی نخبگان و دانشمندان کشور گفت و تصریح کرد: در همین شرایط تحریم این جوانان بنزین صادراتی با اکتان 91 تولید و سه هزار تن از آن را به افغانستان صادر کردند که حرکت بزرگی است.

وی افزود: اگر مسئولان درست حرکت کنند اقتصاد به جایگاه اصلی خود باز خواهد گشت، آمریکا و اروپا چیزی جز فرصت سوزی برای ما نخواهند داشت باید در مقابل تهدیدات آنها انقلابی عمل کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا