خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تقدم «رای» بر هر چیز دیگر

محمدآزاد جلالی زاده، عضو بخش تحلیلی انصاف نیوز در تحلیلی درباره ی بخشی از سخنان مهم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان نوشت:
در خبرها و تحلیل ها آمده است که رهبری از عدم ورود آقایان یزدی و مصباح یزدی به مجلس خبرگان اظهار ناخشنودی کرده اند … این خبر را اگر زیرکانه مورد تحلیل قرار دهیم یک نکته آشکار می شود و آن اذعان رهبری به یک تک رای خودشان همانند دیگر آحاد جامعه اند.

این خبر نشان از پیام رهبری به همگان دارد و آن اینکه «رای» و «صندوق رای» مشخص کننده ی مسایل در جمهوری اسلامی است و دوران تقدم هر چیز دیگر بر رای گذشته است.

ممکن است رهبری به این دو فرد رای داده یا نداده باشند اما مهم آن است که رهبری با این سخنان به وفاداران و به همه می گویند که همه باید در برابر انتخابات آرام اسفند ۹۴ تمکین کنند و بالاتر از آن همه یک تک رای دارند و هیچ فردی نمی تواند خود را با انتساب ظاهری به رهبری و انقلاب و نظام؛ جایگاه ویژه ای برای خود بگشاید.

رهبری هم رای می دهد و ممکن است افراد مورد نظر انتخاب شوند و یا از ورود باز بمانند؛ اما عقلانی رفتار کردن است که موجب تداوم ساختار و نظام می شود.

یعنی همان کاری که رهبری می خواهند در پی پیام خویش به دلسوزان این آب و خاک برسانند … همان کاری که آیت الله یزدی پس از شکستش انجام داد … همان کاری که همگی باید به آن پایبند باشیم …

اکنون دوران گذار از ۸۸ و همه ی حاشیه های آن است، دوران پسابرجام ۱ و ۲ … دوران تقدم رای بر هر چیز دیگر … دوران تعامل بیشتر دولت و ملت … دوران نزدیکی بیشتر از پیش حکومت و ملت …

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا