خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدارهای ظریف با موگرینی و نماینده سازمان ملل در سوریه

دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه که برای شرکت در نشست گروه تماس بین المللی سوریه دوشنبه شب وارد وین پایتخت اطریش شد بلافاصله پس از ورود با خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپائی در هتل محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد. در این ملاقات در باره ی آخرین تحولات مربوط به اجرای توافق برجام و تحولات سوریه گفتگو و رایزنی شد.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، همچنین دکتر ظریف در دومین دیدار خود پس از ورود به وین با خانم جولی بیشاب وزیر خارجه استرالیا دیدار و گفتگو کرد. در این ملاقات در باره ی آخرین تحولات سوریه به ویژه در زمینه مشکلات فراروی ارسال کمک های انسانی به قربانیان بحران سوریه و همچنین روابط دوجانبه ایران و استرالیا و نتایج سفر اخیر دکتر ظریف به کانبرا گفتگو و رایزنی شد.

وزیر امور خارجه در سومین دیدار دیپلماتیک خود پس از ورود به وین پایتخت اطریش با دیمیستورا نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این ملاقات در باره ی آخرین تحولات سوریه و اقدامات بعمل آمده در زمینه ارسال کمک های انسانی به مناطق مختلف این کشور و همچنین ترتیبات اجلاس سه شنبه گروه تماس بین المللی سوریه گفتگو و رایرنی شد.

4765

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا