خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هنر و شرعی کردن آن پایه های دین را محکم می‌کند

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شرعی کردن هنر کار ارزشمندی است که بر پایه های دین تاثیرگذار خواهد بود. هنر ضد دین نیست و با ارزش است.

به گزارش شفقنا، آیت الله مقتدایی صبح امروز در دیدار با اعضای هیات امناء جمعیت فعالان فرهنگ، هنر و رسانه انقلاب اسلامی بیان داشت: اولا تنها کاری که شما توانستید بکنید عنوان هنر را از ضد اسلامی خارج کردید.

او افزود: قبلا هنر در اذهان مردم ضد اسلامی بود، اینها هنر را ضد دین و اسلام می دانستند، اما شما توانسنتید به هنر جنبه دینی و اسلامی بدهید.

نایب رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: کار شرعی کردن هنر به واسطه مقدس و بسیار با ارزش است شاید این توفیق الهی باشد که شما به این فکر افتادید به هنر و رسانه اسلامی خدمات عرضه کنید.

او اضافه کرد: به وسیله همین عنوان هنر خدمات بالایی می توان انجام داد و از دین و انقلاب و عنوان حکومت و انقلاب اسلامی می توان حمایت باارزش کرد.

آیت الله مقتدایی ادامه داد: کارتان برای خدا باشد این کار حمایت از دین و حکومت یقینا مورد عنایت حضرت صاحب الامر واقع خواهد بود.

او بر جدیت و تلاش پیگیر در انجام این کار تاکید کرد و گفت: اصلا فکر نکنید که کارتان بی ارزش است بلکه اثرات زیادی دارد و بر پایه های دین تاثیر گذار است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا