خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی نعمتی گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند

بلیت های بازی در حدود بیست هزار عدد بوده است اما تماشاگران در کنار همدیگر نشسته اند!

طرفداری نوشت: پرسپولیس و استقلال در حالی دربی 98 پایتخت را برگزار می کنند که تا پیش از آغاز بازی استقلال با 54 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر جای گرفته و پرسپولیس با 6 امتیاز کمتر (48 امتیاز) در رتبه دوم قرار داشت. از همین روی دربی 98 بسیار حساس است و می تواند نقش مهمی در تعیین قهرمان لیگ بازی کند.

اطلاعات بازی
تورنمنت: لیگ برتر بیست و یکم؛ جام خلیج فارس؛ هفته بیست و سوم
بازی: پرسپولیس 1-0 استقلال
تاریخ و ساعت: پنجشنبه 26 اسفند 1400 ساعت 17:30
مکان: ورزشگاه آزادی (تهران)
داوران: مهدی سیدعلی، محمدرضا منصوری و فرهاد مروجی، محمدحسین زاهدی‌فرد
ناظر: حسین نجاتی
کارت زرد: شرزود تمیروف (دقیقه 15 – پرسپولیس) / فرشاد فرجی (دقیقه 22 – پرسپولیس)

کارت قرمز: –

گل ها: علی نعمتی (دقیقه 40 – پرسپولیس)

yektanet.com

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، رامین رضاییان، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی، شرزود تمیروف

سرمربی پرسپولیس: یحیی گل محمدی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، ارسلان مطهری

سرمربی استقلال: فرهاد مجیدی

گزارش بازی
دقیقه 40 / ارسال ایستگاهی رامین رضاییان تیز به محوطه استقلال رفت و پرش نمایشی وحید امیری باعث شد تا علی نعمتی پشت سر او به هوا بپرد و با یک ضربه سر دروازه استقلال را باز کند.

دقیقه 38 / روی ضدحمله استقلال، یامگا می توانست در محوطه پرسپولیس صاحب توپ شود که مدافع پرسپولیس توپ را جلوی پای یامگا زد، این دفع توپ به ارسلان مطهری رسید که مطهری با خروج بی دلیل گوهری از دروازه پرسپولیس موقعیت عالی برای گلزنی داشت اما ضربه نمایشی او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 36 / مهدی ترابی در حال حرکت به سمت دروازه استقلال با ضربه دست سیلوا متوقف شد اما داور بازی را ادامه داد. بعد از توقف بازی مهدی ترابی به سمت سید علی رفت و لب پاره شده اش را نشان داور داد.

دقیقه 35 / این بار شرزود تمیروف روی پاس پهلوان یک موقعیت عالی به دست آورد. بار دیگر تمیروف قدر این موقعیت را ندانست و ضربه اش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31 / پاس سرلک در محوطه استقلال با شوت احسان پهلوان همراه شد. حسینی توپ را برگشت داد و در ریباند در حالی که تمیروف می توانست دروازه استقلال را با یک ضربه سنگین باز کند، توپ را با پای نزدیک تر به آرامی به سمت دروازه استقلال زد که مدافع تیم به راحتی توپ را برگشت.

دقیقه 30 / ضربه ارسلان مطهری در محوطه پرسپولیس را گوهری در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه 25 / این بار پرسپولیس یک ایستگاهی به دست آورد. ارسال رامین رضاییان دقت لازم را نداشت و توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23 / ضربه وریا غفوری را گوهری برگشت داد اما دفع او مناسب نبود و توپ به جعفر سلمانی رسید. سلمانی قدر این توپ را ندانست و ضربه اش را به بیرون زد.

دقیقه 22 / استقلال نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس یک موقعیت ایستگاهی خوب به دست آورد. داور در این صحنه فرجی را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 20 / حالا پرسپولیس روی دروازه استقلال فشار می آورد. پرسپولیس چند توپ را به روی دروازه استقلال فرستاد که سرانجام با ضربه رضا اسدی حمله به پایان رسید. شوت اسدی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 15 / دانشگر و تمیروف برای زدن ضربه سر به هوا پریدند که آرنج تمیروف به صورت دانشگر خورد و داور این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 14 / استقلال روی یک ضربه ایستگاهی به دروازه پرسپولیس نزدیک شد که شوت یامگا با برخورد به مدافع پرسپولیس به کرنر رفت. کرنر ارسالی با ضربه سر دانشگر روی سقف دروازه فرود آمد.

دقیقه 10 / یامگا با یک حرکت انفرادی زیبا وارد محوطه پرسپولیس شد اما پاس آخرش دقت لازم را نداشت.

دقیقه 8 / ارسلان مطهری در موقعیت خوبی نزدیک محوطه پرسپولیس صاحب توپ شد و تا مدافعان پرسپولیس برسند به داخل محوطه رفت و از زاویه بسته شوتش را زد که احمد گوهری توپ را دفع کرد، توپ دوم به یامگا رسید اما با برخورد گوهری و یامگا، بازیکن استقلال روی زمین افتاد و این موقعیت برای استقلال از دست رفت. استقلالی ها به شدت به خطای پنالتی اعتقاد داشتند اما داور بازی را ادامه داد.

دقیقه 3 / روی خطایی که سیدعلی به سود استقلال اعلام کرد، بازی در همین ابتدا به جنجال کشیده شد و پرسپولیسی ها به شدت به داور اعتراض کردند. ارسال استقلالی ها از روی ضربه ایستگاهی با اعلام آفساید راه به جایی نبرد.

ساعت 17:33 / بازی با سوت داور آغاز شد.

فرم بازی

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا