خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لورکوزن آینتراخت فرانکفورت 12 اردیبهشت 1401

لورکوزن رده سومی امشب میزبان آینتراخت فرانکفورت است. برای پخش زنده لورکوزن آینتراخت فرانکفورت 12 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

تیم‌های لورکوزن رده سومی و آینتراخت فرانکفورت رده دهمی امشب از ساعت 23:00 به وقت ایران به مصاف هم می‌روند. لورکوزن در اندیشه حفظ جایگاه سومی خود در رقابت با لایپزیش و فرایبورگ است و آینتراخت برای کسب پیروزی و صعود به رده نهمی می‌جنگند. برای پخش زنده لورکوزن آینتراخت فرانکفورت 12 اردیبهشت 1401 با ما باشید.

پخش زنده لورکوزن آینتراخت فرانکفورت 12 اردیبهشت

بایر لورکوزن که اخیرا ستاره ایرانی یعنی سردار آزمون را به شمار بازیکنان خود اضافه کرده حالا طرفداران بیشتری در ایران یافته و فوتبالدوستان ایرانی هر هفته انتظار درخشش آزمون با لباس بایر را می‌کشند.

از سوی دیگر آینتراخت فرانکفورت با وجود دهمی در لیگ در تقابل با بزرگانی چون بارسلونا در لیگ اروپا ثابت کرد که اصلا تیم دست و پا بسته‌ای نسبت و با حذف بارسا در یک چهارم به نیمه‌نهایی لیگ اروپا رسید تا با وستهم قدرتمند و پرستاره دیوید مویس رویارو شود که حتی آن را هم در لندن 2 بر 1 شکست داد!

با این اوضاع انتظار می‌رود بازی امشب بسیار نزدیک و پایاپا باشد.فرانکفورت در 5 بازی آخر خود 2 شکست، 2 پیروزی و 1 تساوی داشته و لورکوزن 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست.

در مجموع 5 بازی آخر دو تیم هم فرانکفورتی‌ها 2 و لورکوزن 3 بار پیروز بوده‌اند اما بازی رفت امسال با نتیجه سنگین 5 بر 2 به نفع فرانکفورت پایان یافت. برای تماشای پخش زنده بازی لورکوزن و آینتراخت فرانکفورت 12 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لورکوزن آینتراخت فرانکفورت 12 اردیبهشت 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا