خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال چه کسی خواهد بود؟

سرمربی جدید تیم ملی بسکتبال تا چند روز آینده معرفی می‌شود. در حالی که تیم ملی بسکتبال باید در بازی‌های آسیایی حاضر شود، هنوز تکلیف سرمربی مشخص نیست.

به گزارش ورزش سه در حالی که تیم‌ملی بسکتبال کشورمان امسال مسابقات مهمی را در پیش دارد و باید خودش را آماده این رقابت‌ها کند، اما هنوز تکلیف نیمکت آن مشخص نیست و صحبت های زیادی در مورد اینکه چه کسی برای هدایت این تیم انتخاب می‌شود، مطرح است.

به نظر می‌رسد با تغییر رئیس فدراسیون باید منتظر تغییرات جدی در نیمکت تیم‌ملی بسکتبال نیز باشیم. در حال حاضر هاشمی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال شناخته می‌شود اما شنیده‌ها حاکی از آن است که جایگاه او به شدت متزلزل بوده و به احتمال زیاد فرد دیگری جای او را در نیمکت تیم ملی بسکتبال خواهد گرفت.

با توجه به ارتباط خوبی که بین رئیس فدراسیون یعنی جواد داوری و سعید ارمغانی وجود دارد، ارمغانی بیشترین شانس را برای به عهده‌گرفتن مسئولیت تیم‌ملی دارد. ارمغانی که سالهاست ساکن مجارستان است، پیش از این و سال‌‌ها قبل سرمربی تیم ملی بوده و حالا شانس زیادی دارد تا در رویدادهای آینده روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

در همین زمینه سعید ارمغانی در گفت‌وگو با فارس در مورد اینکه حضور او در  تیم ملی قطعی شده است یا خیر، گفت: «هنوز چیزی قطعی نیست».

وی در پاسخ به این سوال که آیا داوری با او صحبتی داشته است یا خیر، عنوان کرد: «من با داوری از زمانی که بازیکن بود ارتباط دارم و همیشه با هم صحبت می‌کنیم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا