خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده والنسیا بتیس 20 اردیبهشت 1401

امشب والنسیا در مستایا میزبان قهرمان کوپا دل ری خواهد بود. برای پخش زنده والنسیا بتیس 20 اردیبهشت 1401 با انصاف ورزشی همراه باشید.

تیم‌های رده پنجمی و رده دهمی جدول لالیگا امشب و از ساعت 21:30 به وقت ایران در یکی از مهمترین دیدارهای هفته 36ام لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی والنسیا و بتیس 20 اردیبهشت 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده والنسیا بتیس 20 اردیبهشت 1401

والنسیا چند سالی هست که از روزهای اوج خود فاصله گرفته و دیگر قدرت مطرح سابق لالیگا نیست که بعضا حتی برای تیم‌هایی چون رئال و بارسلونا در دوران طلایی‌شان دردسرساز می‌شد.

تغییرات مکرر کادر فنی و جذب تنی چند از بازیکنان درجه دو اروپایی به نوبه خود از مهمترین مشکلات والنسیا است. از سوی دیگر بتیس در سالیان اخیر با سرمایه‌گذاری خوب، حضور مانوئل پلگرینی مربی نه‌چندان مطرح اما باتجربه و ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه توانسته نتایج خوبی کسب کند و حتی همین چندی پیش در فینال کوپا دل ری با پیروزی در فینال کوپا دل ری برابر همین والنسیا قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.

والنسیا در 5 بازی آخر خود در همه رقابت‌ها 3 شکست و 2 تساوی داشته و بتیس هم دقیقا 2 تساوی اما 2 شکست و در عوض 1 پیروزی داشته که دقیقا مربوط به بازی فینال کوپا دل ری است.

شاید والنسیا امشب در ورزشگاه خانگی خود با جدیت بیشتری برای انتقام‌گیری از بتیس وارد کار شود. البته که در 5 تقابل آخر کفه ترازو به نفع بتیس با 3 پیروزی در برابر تنها 1 پیروزی والنسیا سنگینی می‌کند. برای تماشای پخش زنده بازی والنسیا بتیس 20 اردیبهشت 1401 در ساعت شروع بازی (21:30) از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال والنسیا بتیس 20 اردیبهشت 1401 (گزارش انگلیسی)

لینک 2: پخش زنده فوتبال والنسیا و رئال بتیس 20 اردیبهشت 1401 (گزارش اسپانیایی)

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا