خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تاتنهام و منتخب ستارگان لیگ کره 22 تیر 1401

امروز تاتنهام آنتونیو کونته در دیداری دوستانه به مصاف تیم منتخب ستارگان لیگ قطر خواهد رفت. برای پخش زنده تاتنهام و منتخب ستارگان لیگ کره 22 تیر 1401 با ما باشید.

تاتنهام آنتونیو کونته که فصل گذشته از زمان هدایت آنتونیو کونته عملکرد خوبی داشت، امروز از ساعت 15:30 به وقت ایران به مصاف منتخب ستارگان کی لیگ می‌رود. برای پخش زنده بازی تاتنهام و ستارگان کی لیگ 22 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده تاتنهام و منتخب ستارگان لیگ کره 22 تیر 1401

تاتنهام در نقل و انتقالات با جذب چند ستاره و مهره موثر ار تیم‌های اروپایی، توانسته عملکرد قابل قبولی در نقل و انتقالات داشته باشد. تاتنهام حالا با کونته امیدوار است تا در فصل آتی بتواند عملکرد خوبی داشته باشد و حتی در حد یک مدعی قهرمانی لیگ ظاهر شود. مرغ‌های سحرخوان در 5 بازی آخر خود 4 پیروزی و 1 تساوی کسب کرده است.

منتخب ستارگان لیگ کره البته تیم ثابتی نیست و هر ازگاهی از ترکیب بهترین ستارگان تیم‌های لیگ داخلی این کشور شکل می‌گیرد که احتمالا حالا از تقابل با هموطن خود، سون هیون مین در تاتنهام خوشحال خواهند شد. برای تماشای پخش زنده بازی تاتنهام و ستارگان کی لیگ 22 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده تاتنهام ستارگان لیگ کره 22 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا