خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده دورتموند و والنسیا 27 تیر 1401

امشب و از ساعت 21:30 به وقت ایران، دورتموند و والنسیا در دیداری دوستانه به مصاف هم می‌روند. پخش زنده دورتموند و والنسیا 27 تیر 1401 را با ما ببینید.

دو تیم دورتموند و والنسیا که هر دو با تغییراتی مهم در کادرفنی و ترکیب مواجه شده‌اند، امشب از ساعت 21:30 به مصاف هم خواهند رفت. برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند والنسیا 27 تیر 1401 با ما باشید.

پخش زنده دورتموند و والنسیا 27 تیر 1401

دورتموند که فصل گذشته با لوسین فاوره در بوندسلیگا برای چندمین بار ناکام بود، نهایتا به همکاری با مرد فرانسوی پایان داد تا فصل جدید را با ادین ترزیچ، سرمربی کروات آغاز کند.

زنبورها که از فروش ارلینگ هالند پول خوبی به جیب زده‌اند با دستی باز در نقل و انتقالات، ضمن جذب نیکولاس زوله از بایرن برای ایجاد یک ترکیب دفاعی خوب، سباستین هالر ستاره آژاکس را هم به عنوان جانشین هالند جذب کرده‌اند. بر این‌ها باید کریم آدیمی، ستاره آینده‌دار فصل قبل سالزبورگ، نیکو شولتربک، صالح اوزکان، مارسل لوتکا و الکساندر میر را نیز اضافه کنیم که ترکیب دورتموند را به کلی متحول می‌کنند.

در سوی دیگر، والنسیا تیم بدشانس فصول اخیر لالیگا حالا برای بازگشت به روزهای خوب خود، جنارو گتوزو اسطوره سابق میلان و سرمربی اسبق ناپولی را استخدام کرده است. والنسیا که حالا با جدایی دنیل واس، ستاره فصل قبل خود و کوین گامیرو روبروست، تا اینجای کار تنها کاستیخو را از میلان جذب کرده است.

برای تماشای پخش زنده بازی دورتموند والنسیا 27 تیر 1401 در ساعت شروع مسابقه از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

لینک 1: پخش زنده فوتبال دورتموند و والنسیا 27 تیر 1401

لینک 2: پخش زنده بازی دورتموند و والنسیا امروز 27 تیر 1401

لینک 3: پخش زنده دورتموند و والنسیا امروز 27 تیر 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا